Kaubamaja meeskond koostöös sisearhitektide Krista Thomson ja Heleri Reiga soovisid luua Ilumaailma, kus tootegruppide paigutus oleks lihtne ja arusaadav ning ka kogu Ilumaailm tervikuna kergemini haaratav. „See ülesanne ei olnud sugugi lihtne, sest Ilumaailm peidab endas pea 50 000 erinevat toodet ning kliendid soovivad nende seast mugavalt üles leida just selle enda õige vana või uue lemmiku“ ütleb Laugus.

Vaata galeriist fotosid avaüritusest:


Sisekujunduse loomisel oli olulisel kohal ka keskkonnasõbralikkus ning valituks osutusid jätkusuutlikumad, vastupidavamad ning parimate puhastusomadustega materjalid nagu klaas, kunstkivi, metall. „Kaubamaja eesmärk on leida püsivaid ja töötavaid, keskkonda võimalikult vähe koormavaid lahendusi. Nii on ka näiteks reklaampindadelt kadunud valguskiled, nende asemel on kasutusel ekraanid ja kangad,“ räägib Laugus.

Kaubamaja uus ilumaailm

Koos välimusega on täiendust saanud ka Ilumaailma tootevalik. Kaubamaja AS Ilumaailma kaubandusjuht Viktoria Gurjev räägib, et eriliselt hea meel on Ilumaailma ikoonilise Lõhnatoa laienemise üle. „Kui Lõhnatoa 2009. aastal lõime, oli see Eesti mõistes nii uuenduslik ja ainulaadne, et seal oli vaid viis-kuus nišilõhna kaubamärki. Tänaseks on see number kasvanud pea kuuekümneni ning Lõhnatuba on uues Ilumaailmas leidnud oma luksusliku üle 50 ruutmeetri suuruse pühamu,“ sõnab Gurjev ning lisab, et Lõhnatoas on ka mitmeid nimekaid ja põnevaid uustulnukaid. „Maision Mrgiela isikupärased lõhnad, Dr. Varnjese üllatab jällegi lõhnapudelitega, mis on kui omaette sisustuselemendid. Mendittorosa lõhnad valmivad Itaalias ja eriliste toorainete tõttu on neid vaid piiratud kogustes.“

Maailmanimesid leiab ka teistest piirkondadest. Eksklusiivkosmeetika riiulitelt leiab nüüd ka Bobbi Browni ja Helena Rubinsteini tooteid ning nahahooldustoodete valikusse on jõudnud Comfort Zone looduskosmeetika ning Briti esinduslik nahahooldusmärk Nip & Fab.

Vaata galeriist, milline näeb välja uuenenud Kaubamaja ilumaailm:

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid