• See sügiskampaania juhatas sisse Zalando moeplatvormi avamise Horvaatias, Eestis ja Lätis, mis tähendab, et nüüdseks on laienetud juba 23 Euroopa riiki.

Zalando, Euroopa juhtiv moe- ja elustiiliplatvorm, tähistas Eestis oma jätkuvat kasvutrendi näitusega, mis tõstis au sisse kohaliku moekultuuri ja eneseväljenduse. Fotonäituse autor – kohalik fotograaf Kertin Vasser – ammutas inspiratsiooni igaühe isikupärastest tahkudest ning kasutas Zalando võrratut tootevalikut, et erinevaid stiile tutvustada.

Kampaania #FindYourAngle (#leiaomavaatenurk) tõi ja toob meieni Zalandos pakutava laia moetoodete valiku, kust leiab erinevaid stiile igaks puhuks. Inspireeriv väljapanek esitleb mitmekülgsel ja kõikehõlmaval viisil kohalikke talente, sealhulgas modelle, fotograafe, kunstnikke ja loomeinimesi, kes kehastavad Eesti moekultuuri olemust.

Fotograaf Kertin Vasser jäädvustas vapustavaid pilte sellest, kuidas kohalikud talendid, kelle hulka kuulusid ka laulja Nika Marula, Artjom Savitski ja vennad Eskod, väljendasid Zalando kollektsioonides oma isikupära ja stiili erinevaid tahke. Fotonäitus toimus 4. oktoobril Tallinnas Kultuurikatlas, kuhu olid kohale tulnud ka fotograaf, modellidest loovisikud, ürituse juht Artjom Savitski ja DJ Britt Randma. Tooted, mida fotodel näha, on nüüd kättesaadavad veebilehel zalando.ee spetsiaalse sündmuse jaoks loodud kanali kaudu.

Euroopa juhtiv moe- ja elustiili veebiplatvorm Zalando pakub ulatuslikku kõrgmoodi ja populaarseid moekette hõlmavat valikut, nii disainerite aegumatut loomingut kui ka vabaajarõivaid, sealhulgas kaubamärkide Nike ja North Face tooteid. Zalando eesmärk on olla Euroopa moe alguspunkt, mis annab kohalikele moesõpradele võimaluse oma isikupärast stiili väljendada ja avastada.

Nika Marula: „Mul on tõeliselt hea meel ja au olla osa sellest näitusest. Me lõime oma loomingulise meeskonnaga, kuhu kuuluvad fotograaf Kertin Vasser ja stilist Mary-Ly Kapp, erakordseid pilte. See oli suurepärane võimalus mitte ainult modell olla, vaid ka iseennast ja oma isiklikku stiili väljendada. Minu jaoks oli kõige keerulisem, aga samas ka parim osa leida Zalandost õiged esemed, sest valikuvõimalusi tundus olevat lõputult!

Sügiskampaania põhineb Zalando laienemisel uutesse Euroopa riikidesse pärast suvist platvormi käivitamist Leedus, Slovakkias, Sloveenias, Horvaatias, Lätis ja Eestis. Terviklik kampaania, mis hõlmab nii massimeediat kui ka otseturundust, rõhutab Zalando võimet pakkuda moodi igaks päevaks, iga stiili tarvis ja iga sündmuse puhuks ligikaudu 45 miljonile aktiivsele kliendile 23 turul. Zalando rakendus võimaldab juurdepääsu Euroopa kõige suuremale moekaupade valikule (saadaval App Store'i ja Google Play Store'i kaudu) ning pakub tasuta kohaletoimetamist ja 30-päevast tasuta tagastamist.

„Zalando jätkab oma moelugude jutustamist uutel Euroopa turgudel ja loob moest inspireeritud hetki, mis on jäädvustatud eri vaatenurkadest,“ räägib Natalie Wills, Zalando turundusdirektor. „Me usume eneseväljenduse jõustavasse toimesse ja käesoleva kampaania eesmärk on tutvustada uutele klientidele Zalando laiahaardelist moevalikut, mis võib enda isikupära avastamisel abiks olla. Samuti oleme igal turul loonud mitmekesise ja kõikehõlmava kajastuse, mis esindab meie vaimu ja asetab kohaliku kultuuri meie sõnumi keskmesse.”