Uus suund turundusmaastikul? Tuntud kosmeetikabränd kadus sotsiaalmeediast
(1)Ühendkuningriigist pärit kosmeetikabränd võrdles sotsiaalmeediat pimeda ja ohtliku kõrvaltänavaga ning kontode sulgemise eesmärk on juhtida tähelepanu oma tarbijate vaimse tervise muredele. Lush on lubanud otsuse ümber mõelda alles siis, kui platvormid muudetakse kasutajasõbralikumaks.
"Nüüdseks on tohutult palju tõendeid, et sotsiaalmeedia kasutamine pole meile ohutu," ütles Lushi kaasasutaja Mark Constantine ametlikus pressiteates. "Ma ei ole nõus meie kliente selliselt kahjustama, mistõttu on aeg mängust välja minna." Ca 10 miljoni jälgija kaotamist Instagramis ei pea Constantin liiga suureks kaotuseks.
Facebook, Instagram ja teised tuntud sotsiaalmeedia kanalid Lushi otsust kommenteerida ei soovinud. Lush on otsustanud kasutada edasi Twitteri ja YouTube'i kanaleid ning investeerida muudesse turundusviisidesse.
2019. aastal proovis Lush samuti sotsiaalmeediast loobuda, alustades Ühendkuningriikide kontodega, kuid taasavas need COVID-19 pandeemia tulekuga. Nüüd viiakse plaan ellu kõigil 48 eri riigi kontol.
Sarnast teed on läinud ka mitmed teised tuntud brändid, nagu Lululemon Athletica, Patagonia, Honda America, Unilever ja Coca-Cola, kes otsustasid esialgu loobuda makstud reklaamide peale kulutamisest, aga kasutavad kontosid sisuloome eesmärkidel edasi.