FOTOD | Ivo Nikkolo avas Tallinnas Rotermanni kvartalis Eesti esimese uue kontseptsiooniga poe
Tallinnas Rotermanni kvartalis äsja avatud Ivo Nikkolo pood on brändi esimene uue kontseptsiooniga kauplus Eestis. Uus pood mõjub nooruslikult, ent on samas minimalistlik ja avar, pakkudes erakordset ostukogemust.
Baltika Grupi jae arenduse ja opereerimise juht Marek Kornõšev rõõmustab, et projekt, mida on planeeritud enam kui poolteist aastat, on lõpuks valmis saanud. „Uus Ivo Nikkolo on mõeldud kaasaegsele naisele, kuid ainult toode ei muuda brändi atraktiivseks. Tahame, et uus hingamine ja kontseptsioon väljenduksid ka kogemuses, mida klient saab meie poes osteldes. Usume, et tänu maitsekale välimusele ja parimale klienditeenindusele on värskelt avatud pood meie sihtgrupile atraktiivsem kui kunagi varem,“ lisas Kornõšev.
Ivo Nikkolo riided ja aksessuaarid sobivad mugava ja mitmekülgse stiiliga garderoobi omanikule. Kandja jaoks on oluline, et kõiki esemeid saab lihtsalt kombineerida nii päevasteks toimetusteks kui ka õhtusteks koosviibimisteks. Just sellist disaini pakub Ivo Nikkolo kaasaegsele naisele, kes otsib naiselikkust, mugavust, kõrget kvaliteeti ja rõivaesemete lihtsat omavahelist kombineerimist.
Disain ise on loomulikult inspireeritud naistest, nende mitmekülgsest välimusest ja eriilmelistest eludest. Sellest lähtuvalt on loodud riided ja aksessuaarid, mis panevad naisi end igas olukorras tundma elegantselt ja samas mugavalt.
Läbiv stiilipuhtus
Uue Ivo Nikkologa on muutunud nii brändi olemus kui ka riiete disain. On ainult loogiline, et kaasaegse naise loomus peegeldub ka poe kontseptsioonis. Ivo Nikkolo pood on koht, kus naised saavad inspireeruda. Sümmeetrilise paigutuse ja harmoonilise kujundusega pood on sama pehme ja naiseliku joonega nagu ka Ivo Nikkolo riided, mõjudes samal ajal enesekindlalt.
Poe arhitektuuri on osavalt põimitud ka Ivo Nikkolo brändi väärtused. Kontrastsus ja tugev sümmeetria esindavad ambitsioonikust. Avarus ja ruumikus sümboliseerivad vastutustundlikkust – rõivaste disainimisel liigutakse üha enam jätkusuutlikkuse poole ning kasutatakse naturaalseid kangaid ja materjale. Detailne valgustus märgib soojust ja optimismi.
Ivo Nikkolo on tugeva ajaloolise pärandiga Eesti rõivabränd, mis loodi 1994. aastal ning kuulub Baltika Grupi alla. 2021. aastal tutvustati uuenduskuuri läbinud Ivo Nikkolo brändi ja disainikäekirja, mille eesmärk on inspireerida, julgustada ja võimestada kaasaegseid naisi läbi moe.