Oma stiilivalikutes on Hanna ülimalt mitmekülgne. „Mu stiil varieerub maskuliinsest boheemlasliku ja sporty-spice'ist diivaliku elegantsini ning kõik, mis sinna vahele jääb. Viimasel ajal olen ka kandnud üllatavalt palju musta, mis on minu jaoks midagi uut. Muuseas, praktiline näpunäide: must on kõige lihtsam värv, mida rõivaste sobitamiseks kasutada, seega kui sul on kiire: vali must outfit! Erinevate värvide kombineerimine võib olla teinekord nii aeganõudev," soovitab Hanna.

Siiski soovitab ta kindlasti eri värvidega julgelt eksperimenteerida. „Ruumi sisenedes räägib su stiil sinu eest juba enne, kui ise jõuad sõnagi lausuda. Sellepärast ma enamasti eelistan ikkagi riietuda rõõmsalt ja värviküllaselt – olen loomult ju rõõmus ja positiivne inimene ning soovin, et see peegelduks ka minu stiilis," ütleb Hanna, kellele tihti meeldib mängida ka suurte sõnumite ja printidega. „Erinevad sõnumid ja prindid on selleks, et väljendada minu tugevat sotsiaalset närvi, teadlikkust ja seisukohti," märgib Hanna.

Tema sõnul on rõivaid valides kõige olulisem see, et välimus peegeldaks kandja meeleolu ja energiat. „Varem ostsin kokku kõige pöörasemaid riideid – kõike, mis mu pilku püüdis. Kuid viimasel ajal olen oma valikutes lähtunud pigem hetkeintuitsioonist. Mu välimus peab klappima mu enesetunde ja tujuga ning olema sealjuures ülimalt mugav. Kui su outfit näeb äge välja, aga sa ise ei tunne end selles hästi, siis uskuge – sellest on aru saada," hoiatab Hanna.

Täielikku valikut kõigist rõivakomplektidest saad vaadata siit.

Kampaania jaoks kutsuti kokku meeskond inspireerivaid ja entusiastlikke professionaale, kuhu kuulusid fotograaf Aura Skulskytė, stilist Kastė Svilaitė ning Leedu tippmeigikunstnikud ja juuksurid. Valminud fotoseeria peegeldab Zalando laia ja mitmekülgset stiilivalikut, sealhulgas tänavastiil, modernne stiil, disainerirõivad ja vabaajariided. Iga tooterühm pakub laia valikut tuntud kaubamärke ja disaine, mis annavad piiramatud võimalused oma isikliku stiili ja kuvandi loomiseks. Zalando sortimendist leiab näiteks sellised kaubamärgid nagu Nike, Levi's, Guess, New Balance, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein ja Karl Lagerfeld ning palju teisi tuntud brände.

Tegemist on Zalando esimese kevadkampaaniaga pärast Eesti turule sisenemist. Uus kampaania näitab Zalando missiooni pakkuda oma pea 48 miljonile aktiivsele kliendile iga päev värsket moevalikut ning üha uusi põnevaid brände ja stiile. Eksperimenteerida saab julgelt, sest Zalando kaubatarne on tasuta ja ostudele kehtib 100-päevane tasuta tagastusõigus! Moevalikuga saab tutvuda ja eri stiilidega eksperimenteerida mugavalt samuti Zalando mobiilirakenduses.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid