Kuldma sõnul iseloomustavad tema sügiskollektsiooni vastandid – valge betooni tundlik struktuur, sportlik luksus ja  värvilised Muhu tikandid. Materjalidest on kasutatud maailma kangaparemikku – kashmiire, puuvillasid, siide ja bambuskangaid. „Oma kollektsioonides kasutan alati parimaid kangaid, kohalike käsitöömeistrite näpuosavust ja moodsaimat tarkvara ja õmblustehnoloogiat,“ lisas Kuldma.

„White Concrete“ koosneb igapäevaseks kandmiseks mõeldud rõivastest naistele ja meestele. Pehmed uusvillast valge betooni toonides tikanditega naiste jakid, kleidid, seelikud sobivad nii töökeskkonda kui pidulikemateks hetkedeks. Meestele pakub sügiskollektsioon lisaks ülikondadele ja päevasärkidele väärt valikut ülerõivaid – mantleid ja Loro Piana Storm System töötlusega kashmiir- ja villakangastest jopesid. Naiste ülerõivaste valikus on angoora- ja alpakavillast mantlid ja Storm System töötlusega kashmiir- ja villakangastest joped.

Amanjeda sügis-talv 2014/15 kollektsiooni „White Concrete“ esitleti esmakordselt veebruaris Milano moenädala raames, kus Dolce&Gabbana butiigi eestvedajad Katrin Kuldma moemärgi avastasid. Äsja esitletud Amanjeda kollektsioon on sellest sügishooajast esimese Eesti rõivamärgina müügil Euroopa moepealinnas Milanos asuvas tippbutiigis „Piave37“.

Katrin Kuldma lõi Amanjeda moemärgi 2006. aastal. Kuldma sõnul on Amanjeda moemärk, mis seob luksusliku kvaliteedi modernse disaini ja täpse istuvusega. Kollektsioonide inspiratsiooniallikaks on minimalistliku arhitektuuri selged jooned ja monokroomsed naturaalsed koloriidid, vastandina Muhu tikandmustritele.

Kollektsiooni „White Concrete“ esitlusel:
Jalanõud: ECCO
MUA: Katrin Sangla/ Maxfactor
Soengud: SALON+
Šampanja: Prike