Calvin Klein kasutab uue parfüümi reklaamikampaanias Kate Mossi seni avaldamata fotosid


Calvin Klein kasutab uue parfüümi reklaamikampaanias Kate Mossi seni avaldamata fotosid
Calvin Klein

"Kui Calvin Kleini esindaks visuaalselt ainult üks kampaania, oleks see meie jaoks, ja on alati olnud, Mario Sorrenti "Obsession" Kate Mossiga peaosas."

RAF SIMONS
Calvin Kleini loominguline juht

Parfüüm "Obsession" sai kultuslikuks 1993. aastal, kui selle reklaaminäoks asus Kate Moss, 18-aastane modell, keda toona pildistas kampaania tarbeks tema kallim Mario Sorrenti. Neitsisaartel, kuhu noored olid saadetud puhkama kümneks päevaks, et sellest sünniks fotosessioon, mis visualiseeriks parfüümi "Obsession" aroomide maailma. Murrangulised ja provokatiivsed fotod peegeldasid tõelist armastust.

Legendaarse kampaania 25. aastapäeva lähenedes on Calvin Klein otsustanud oma uue parfüümisarja "Obsessed" jaoks kasutada sama seeria seni avaldamata fotosid ja lugusid, et tuua esile mälestused, möödunud arm ning nüüdisaegne ikonograafia.

Fotograaf Mario Sorrenti meenutab: "Fotograafia oli mu kirg ja olime Kate'iga armunud ... Nautisin tema pildistamist, ta oli mu kõige lähedasem isik. Pildistasin teda kogu aeg. Vahel ajas see ta hulluks ja vahel ta nautis seda. Meil olid koos head ajad – olime noored. Ma pole enam kunagi kellegi pildistamist niivõrd nautinud ja sellest niivõrd lummatud olnud."

Uus parfüümiduo "Obsessed"

Värske sarja "Obsessed" eesmärk on kutsuda lõhna abil esile mälestusi. Mälestusi ja iha, mehelikkust ja naiselikkust ning minevikku ja olevikku segades peegeldavad uued parfüümid originaalset "Obsessioni", pakkudes muudetud kujul uue aroomi tänapäevasele mehele ja naisele.

Sarja "Obsessed" keskmes on mälestus ammusest armastusest, mille vallandab teise inimese lõhn nahal. See purustab ja segab soorolle – naiste parfüümi on kaasatud maskuliinse Fougère'i traditsiooniline hõng (eelkõige valge tähklavendel) ja meeste parfüüm ülistab musta vanilli. Need elemendid on kombineeritud mõlemale soole traditsioonilisemate allikatega. Muskus lisab naiste parfüümile sensuaalset soojust ning merevaik ja puit tugevdavad meeste parfüümi maskuliinsust. Just see pinge, see tugev vastuolulisus paneb parfüümikandja ikka ja jälle sama lõhna valima.

"Obsessed for Women"
Idamaine aromaatne rohelus

Tipp: tsitrus, neroli-essents, eleemi.
Süda: kannikese leht, valge tähklavendel, lilla salvei.
Põhi: muskus, helvetolide, muskushibisk.

Mehine Fougère on vastandatud naiseliku soojusega – aroomi põhja moodustab valge tähklavendel, mida ümbritsevad ja pehmendavad sensuaalselt kreemised muskused. Aromaatsete tipunootide vastandlikkus pehmel kreemjal taustal süüvib veelgi sügavamalt mehelikkuse ja naiselikkuse vastuolusse.

"Obsessed for Men"
Idamaine puine merevaik

Tipp: sviiti, Sichuani pipar, must kardemon.
Süda: seedrilehed, kiviroosik, firnat, valge nahk.
Põhi: patšuli, musta vanilli infusioon, ambrox super.

Musta vanilli haarav süda on peenelt kombineeritud tumeda ja mitmetasandilise puiduga, luues vastuolu naiseliku meloodia ning meheliku tugevuse vahel. Ambrox läbistab õrnalt kõiki tasandeid, lisades puhta ja moodsa hõngu.