Lisaks meeleavaldusele kogutakse internetis hoogsalt allkirju petitsioonile, mis on viimase kuue kuu jooksul kogunud 4,1 miljonit allkirja. See on suurim sedalaadi ettevõtmine kosmeetikatööstuses loomkatsete keelustamiseks. Kui 8 miljonit allkirja koos, esitavad The Body Shop ja Cruelty Free International selle ÜRO-le palvega luua rahvusvaheline leping, mis keelustaks loomkatsed kosmeetikatööstuses. Oma hääle dokumendile saab anda siin.

The Body Shop ja Cruelty Free International julgustavad ka kõiki loomkatseid taunivaid ettevõtteid kampaaniast osa võtma ning pakuvad vahendeid, mille abil teised firmad ja nende töötajad saavad kampaaniast osa võtta.

Jessie Macneil-Brown, The Body Shopi globaalsete kampaaniate juht, sõnas: “Usume The Body Shopis kirglikult loomade heaolu eest seismisesse ja leiame, et kosmeetikatooteid ei tohiks testida loomade peal. Korraldasime protesti koerte osalusel, sest nad on olnud võimsaks sümboliks kampaania Forever Against Animal Testing vältel, kehastades meie asendamatut sidet loomadega ja liites väärkohtlemise vastu võitlejaid. See ainulaadne protest sümboliseerib meie vaibumatut ambitsiooni loomkatsete keelustamiseks globaalsel skaalal. Esitame üleskutse igale inimesele, ettevõttele ja valitsusele liituda meie kampaaniaga ja aidata lõpule viia see, mida alustasime.”

Michelle Thew', Cruelty Free Internationali tegevjuhi sõnul kannab tänane aktsioon olulist sõnumit tarbijatele ja brändidele maailma eri paigust. "Me vajame teie toetust. Oleme saavutanud olulisi edasiminekuid loomkatsetevaba kosmeetikavaldkonna tuleviku suunas, kuid teha on veel palju. Sooviksime näha, et iga loomkatsete vastane ettevõte astub õigluse eest välja ja julgustab enda kliente sama tegema.”

Lisainfot võitlusest kosmeetikatööstuse loomkatsete vastu leiab siit.

Loomkatsete vastu saab hääle anda kodulehel www.foreveragainstanimaltesting.com.

Jaga
Kommentaarid