L'Oréal teeb iluajalugu: esimene hijabiga naine juuksetoodetereklaamis!
Ilutööstus püüdleb aina enam kõigilesobivuse ja -meeldivuse poole: vähem rassismi, vähem diskrimineerimist, vähem Photoshoppi - firmad püüavad aina enam oma ostjatega kõneleda ning juba olemasolevatele lisaks püüda uusi, kes end seni kõrvalejäetuna tundnud mis tahes põhjustel. L'Oréal püüab omal moel kinnitada, et nende tooted on kõigile, olles nüüd kaasanud Elvive juuksetoodete kampaaniasse maailmas esimese suure brändina hijabiga Briti ilublogija Amena Khani.
Lisaks sellele, et esimesena kaasavad nad massireklaami peakattega modelli, püütakse sellega murda ka üht suurt müüti: et naised, kelle juukseid pole näha, ei hoolitse nende eest. Khan, kes sel nädalal sel teemal on arvukalt intervjuusid juba jaganud, rääkis Vogue'ile: "Kui paljud firmad teevad asju nii? Mitte paljud! Nad panevad otseselt pearätiga naise - kelle juukseid sa ei näe - juuksekampaaniasse. Paneb mõtlema - miks eeldatakse, et naised, kes ei näita oma juukseid, ei hoolitse nende eest? Et siis need, kes hoolitsevad oma juuste eest, teevad seda ainult teistele näitamiseks? Juustel on suur osa meie enesehooldusrutiinis," lükkab ta ümber levinud müüdi.
Tööstuses, kus ilu on pigem kitsalt käsitletud ning piiritletud, on see suur asi. See ei ütle pearätiga naistele ja noortele tüdrukutele ainult, et neid on märgatud, vaid ka seda, et see, kuidas teised neid näevad, ei defineeri seda, kes nad on. Vahet pole, kas neid on näha või mitte, nende väljanägemine on naistele endile oluline. "Minu jaoks on juuksed minu naiselikkuse laiendus. Ma armastan oma juuste stiliseerimist, mulle meeldib neid toodetega hooldada ja see, kui need hästi lõhnavad. See väljendab seda, kes ma olen."