Kuidas me kõik saaksime toetada autistlikke lapsi?
Kõik algab teadlikkusest. Kuna see puudutab 1% inimestest, siis suure tõenäosusega tunneb igaüks meist kedagi nende hulgast. Kui autismist teaks rohkem inimesi, siis me oleksime mõistvamad ja aitaksime rohkem – kas tugiteenuste või emotsionaalse abiga. Parim viis neid lapsi ja perekondi toetada on pakkuda neile varajast diagnoosimist ja abiteenuseid. Autismi avastamine võib toimuda juba pooleteiseaastasel lapsel. Uuringud näitavad, et lastel, kes saavad varajast tuge, on rohkem võimalusi paremaks arenguks ja iseseisvuseks.

Miks sa valisid antud projekti sõnumit kandvaks limiteeritud tooteks just Ultra Facial Cream näokreemi?
Valisime selle, sest tegu on suurepärase igapäevase tootega, millele erilise disaini andes, jõuaks sõnum võimalikult paljude inimesteni.

Oled väga edukas näitleja. Miks oled otsustanud tegeleda heategevusega?
Elu tundub rahuldustpakkuvamana kui saad midagi maailmas muuta. Minu just keep living (tõlkes: ela edasi) sihtasutus aitab lapsi nende elu pöördelistel momentidel ja tunnen uhkust, et saan nende hämmastavate lastega koos töötada.

Kuidas õpetad oma poegi teisi lapsi mitte marginaliseerima?
Õnneks on mu lapsed tänu rohkele reisimisele seoses minu tööga saanud kultuurialase hariduse, mis õpetab neid inimeste vahel suuruse, kuju või nahavärvi põhjal mitte vahet tegema.

Kas enese eest hoolitsemine on sul aastate jooksul muutunud?
Olen alati nautinud häid näohooldustooteid. Arvan, et mida vähem, seda parem, kuid head päikesekaitsekreemi on lihtne kasutada iga päev. Minu lemmiktooted on Facial Fuel Spf15 päikesekaitsekreem ja Kiehl’s Hair Conditioner and Grooming Aid juuksepalsam.

Kuidas hoiad oma eluviise tervislikuna?
Mu ema ütles meile alati, et kui väljas on valge, siis veetke aega seal ning proovige iga päev higistada. Need on kaks asja, mida püüan siiani teha.

Ühendades kolm osapoolt – Kiehl’s, Autism Speaks ja Matthew McConaughey –, suurendab kampaania teadlikkust, et toetada autismiga laste ja täiskasvanute mõistmist ja nende aktsepteerimist ning koguda vahendeid oluliste uuringute ja toetusprogrammide jaoks. Koostöös Matthew McConaugheyga lõi Kiehl‘s video, et parandada teadlikkust autismist ja levitada sõnumit, et autismiga lapsed vajavad meie tähelepanu nüüd ja praegu. Kiehl‘s kutsub üles kliente seda erilist videot jagama ja annetab iga jagamise eest organisatsioonile Autism Speaks ühe USA dollari, kokku kuni 200 000 USA dollarit.
Kiehl´si näokreemid on nüüd ka erilise disainiga pakendis, mis inspireeritud ikoonilisest sinisest pusletükist Autism Speaks logol ning Matthew poja Levi maalist. Uue kreemi nimi on Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream.