Üleüldiselt on naiste kõigis toodetes sageli enam looduslikke ühendeid, mis mainitud ka pakendil eraldi, sest naisterahvad on vastuvõtlikumad holistilisele mõtlemisele, aroomielamuste saamisele ja erinevatele lubatud marjakomplekside, juureekstaktide, õlide ja vitamiinide toimetele, seevastu kui mehed eelistavad teaduslikumat lähenemist ning praktilisust. Naiste toodetes sisalduvad ained võivad ka meeste toodetes ka olemas olla, ent neid pole eraldi pakendil välja toodud, sest müügiargumendina need meestele niimoodi ei mõjuks.

Tammejuure ekstraktidega sügavniisutav apelsinilõhnaline Old Spice ei kõla just mehelikult, samas kui Axe Power/Sport/Wild mõjuvad mehele lihtsalt, konkreetselt ja ehk iseloomustavad neile, kes nad on või olla sooviksid. Müüdud!

Juuksetoodete puhul eristab meeste ja naiste tooteid peamiselt lõhn ja pakend, koostisosad on neil väga tõenäoliselt muus osas samad. Lisaks on naistele suurem valik erineva toimega (volüümi andev, läikimapanev, lokkidele suunatud) samas kui mehed sellistele detailidele tähelepanu pakendil väga ei pööraks, seega pole neile mõtete ka kuut pudelit erinevaid segadusttekitavaid lubadusi ritta toota. Nende jaoks on juuksed lihtsalt juuksed.

Mis veel juuksehooldustooteid puudutab, siis muide lakk ongi lakk ja juuksegeel juuksegeel - meeste ja naiste tooted ei erine muu kui parimal juhul lõhna poolest ning sedagi mitte tingimata.

Suurim vahe naisete ja meeste toodete vahel on aga raseerijates. Meeste omad on märksa soodsamad kui naistele mõeldud žiletid ning seda on isegi mitmed tootjad tunnistanud avalikult - tegelikult ei erista neid tootmise ja seega ka hinna mõttes peale ümbrise värvuse miski. Siiski on neil mõned erinevused, millest võiksid teada, enne kui soodsama poole käe sirutad: kuna naised raseerivad oma kehal suuremaid alasid, on nende raseerijate terad laiemad-pikemad-sujuvamad, seevastu kui meeste omad on mõeldud just näo väiksemate alade täpsemaks ning nahalähedasmaks karvaeemalduseks, mis hooletuse korral jalgadel võib näiteks arvukalt sisselõikeid kaasa tuua.

Ehk oled märganud sedagi, et sama firma sarnased tooted naistele on kallimad kui meestele? Tea, et sellele pole väga muud seletust kui turundus. Mitmed tootjad, kes on naiste seas populaarsed, ei pruugi seda olla meeste seas ning härraste valikud taanduvadki pigem hinnale ja pakendile, mitte niivõrd tootja nimele, seega konkurentsis püsimiseks tuleb pea et juhuslikke valikuid tegevale keskmisele mehele pakkuda taskukohaseid võimalusi.

Kokkuvõte: kuna naised on juba oma olemuselt valmis enam süvenema ja endasse investeerima, uskuma ja imesid lootma, on nendele valikuid märksa enam nii pakendite, hindade kui lõhnade osas. Kui keegi soovib mehe soodsat, kuid hästilõhnavat dušigeeli kasutada, lasku julgelt käia: saab sama puhtaks kui oma tavalisega ning keegi peres ei muutu naiselikumaks, kui ka kohevust andva šampooniga pead peseb ning lõhn talle meeldib.

Allikas: StyleCaster