Ajakirja Eesti Naine maikuunumbris leiad pika ja põhjaliku iluloo just nišiparfüümidest, mille kalli ja esialgu ehk peletava hinna kujunemise tagamaad nüüd lühidalt ka sinuni toome.

“Nišiparfüümid sisaldavad huvitavat või erilist lõhna, mida tavaliselt on väga raske leida, kätte saada ja säilitada,” räägib Renalko turundus- ja müügijuht Margot Kihulane. “Tõsi, karakteriga parfüümid on tavalistest lõhnadest kallimad, aga iga parfüümitilgake, mis nende flakoonidest tuleb, on oma hinda väärt. Nišiparfüümide lõhnaaineid toodetakse märksa väiksemates kogustes ning need sisaldavad kvaliteetsemaid ja kõige kallimalt kätte saadud, peaaegu eranditult looduslikke koostisosi, mida ostetakse parimatelt kasvatajatelt ja põllumeestelt üle maailma.

Tavaliselt on nišiparfüümid loodud käsitsi ning kannavad edasi kirge ja armastust parfümeeridelt, kes peavad tänapäevalgi iga loodud pudelikest meistriteoseks. Samuti valmivad nišiparfüümid kauem kui teised – võib juhtuda, et koostisaineid hoitakse koos koguni kümme aastat, et jälgida, kuidas nende omavaheline kooslus toimib.

Küsimusele, millisele naisele nišiparfüümid sobivad, on TKM Beauty OÜ brändijuht Helen Sinijärve meelest lihtne vastata: “Kõigile, kes tahavad massist erineda. Nišiparfüüme leidub väga laias valikus, nii lihtsamate tsitruseliste kui ka puiduste ja keerukamate lõhnade armastajatele. Pigem sõltub parfüümi valik sellest, kui arenenud on inimese lõhnameeled ning kas ta on valmis kandma midagi erilist.”

Loe pikemalt Eesti Naise mainumbrist või digi.eestinaine.ee