Nomination, kirglik Itaalia ehtebränd


<strong>Nomination, kirglik Itaalia ehtebränd</strong>
Nomination Italy

Nomination on rahvusvahelise haardega pereettevõte, mille jaekaupluskettide võrgustikku kuulub 70 esinduskauplust ja üle 5000 sõltumatu edasimüüja ligi 50 riigis üle maailma.

Paolo Gensini asutas Nomination Italy 1987. aastal, kuid edulugu ei taandunud ainult Itaalia turule. Unikaalsed ehtelahendused sööbisid inimeste südametesse üle maailma, vallutades rahvusvahelise ehteturu tänu tugevatele Itaalia pereväärtustele. Paolo loodud moekas motiividega kaunistatud lülidest käekett Composable tõi uue ajastu maailma ehteturule.

Kaunid ja kirglikud kollektsioonid on disainitud, loodud ja toodetud Toscana südames Firenzes. Nominationi ehteid valmistatakse itaallasliku kirega, kasutades Firenze seppade traditsioone, itaalia ehtemeistrite oskusi ja moodsat tehnoloogiat. Nominationi kirg oma toodete vastu on silmanähtav, kõik tootmise sammud on algusest lõpuni kontrollitud, toormaterjale valitakse hoolikalt ja kvaliteedikontroll on ettevõttele väga tähtis. Pereettevõttesse kuuluvad ka Gensini mõlemad pojad ja abikaasa.

Paolo ja Nomination Italy Itaalia meeskond käisid eelmise aasta detsembri alguses Eestis Goldtime’i kauplusi külastamas ning müügitiimiga tutvumas. Külastuse raames korraldati inspireeriv koolituspäev Goldtime’i müügikonsultantidele ning Paolo astus üles üllatuskülalisena. Samuti käis tiim avamas Baltikumi esimest esinduskauplust.

Nomination Italy, Paolo Gensini

Mis on Nomination Italy ja ettevõtte asutaja Paolo Gensini eduloo võti?

Nominationi eduvõtmeks on ainulaadne kollektsioon Composable, mille keskmeks on kohandatav käevõru, mida saab vastavalt oma elustiilile isikupärastada. Käevõru väljendab kandja kirge, armastust nii enda kui ka lähedaste vastu ja erilisi tähtsündmusi tema elus. See on aksessuaar, mis areneb ja kasvab koos selle kandjaga ja mida saab uuendada uute motiivdega, lisades või vähendades lülisid, mis on saadaval hooajalistes kollektsioonides. Ehteid valmistatakse kolmest väärismaterjalist: hõbedat, kulda ja terast.

Mis muudab Itaalia ehetemeistrite oskused ja traditsioonid eriliseks kiiresti muutuvas ja konkurentsitihedal rahvusvahelisel ehteturul?

Itaalia asjatundlik käsitöö garanteerib üksikasjalikult ehete detailsuse. Itaalia ja Nomination Italy elustiili üks osa on teha kõike suure kire ja armastusega. Nomination valmistab oma ehteid armastusega, see on ainulaadne.

Millised on ettevõtte peamised võtmesündmused, mis on kaasa aidanud rahvusvahelise edu saavutamisele?

Nomination oli esimene ehtebränd, kes esitles maailmale n-ö kehva metalli kasutust. Roostevaba terase ja väärtmetalliks loetava kulla kooslus oli varem rahvusvahelisel areenil ennekuulmatu. Me alustasime rahvusvaheliste turgude vallutamisega 90ndatel – kõigepealt vaatasime Skandinaavia suunas, siis siirdusime Ameerikasse ja edasi võtsime juba ette kogu maailma vallutamise. Praegu on meie brändi fookuses esinduspoodide avamine. Üle maailma on avatud üle saja poe, mille hulka kuulub ka meie kaunis ja imearmas pood Tallinnas, mille avamisest pole just väga kaua aega möödas. Edukas koostöö Goldtime juveelikauplustega on tõusvas joones nii Eestis kui ka Lätis, kus Nomination Italy on samuti paljude lemmikuks saanud.

Mis on Paolo Gensini ja Nomination Italy edu moto?

Paolo Gensini moto on “Bella la Vita” ehk “Elu on ilus”. Me oleme positiivne ja rõõmsameelne bränd ning jagame positiivsust ehetega, mis väljendavad kandja igapäevast elurõõmu ja õnne.

Mis on edukaks ja ajatuks rahvusvaheliseks ehtebrändiks saamise eeldus?

Kirg ja muidugi tähelepanu kõiges, mida teeme ning loome. Me armastame oma kutsumust ja juba enam kui 30 aastat oleme oma kliente rõõmustanud kaunite ehetega. Seda kõike selleks, et kliendid saaksid meie ehteid uhkusega kanda.

Miks otsustas Nomination Italy meeskond Eestit külastada?

Eesti on Nomination Italy jaoks kasvav ja huvitav turg ning otsustasime Eestit külastada. Meie jaoks on oluline tunda Teie maad, kultuuri ja inimesi, et paremini mõista teie riigi tegelikku reaalsust. Tahtsime külastada Goldtime’i poode, kus meie tooted juba müügil on, ja õppida tundma inimesi, kes meie kaubamärki kauplustes esindavad. Inimesed on Nomination Italy äris põhielement ja osa brändi filosoofiast.

Millised olid Paolo Gensini ja pereliikmete emotsioonid Eestit külastades ning
mis mulje Eesti neile jättis?

Paolo ja tema poeg Alessandro olid väga põnevil, kui nägid, millise kire ja pühendumisega Goldtime’is tööd tehakse ja seda kõike selleks, et meie kaubamärki eestlaste seas populaarseks muuta ja brändi lugu tutvustada. See on lihtsalt uskumatu! Gensinid tundsid Eestis olles samasugust soojust ja armastust, mida jagatakse omavahel suures Itaalia perekonnas. Nomination ongi tegelikult ju üks suur Itaalia perekond. Eesti inimesed on kaunid nii seest kui ka väljast. Paolo ja Alessandro tundsid ennast Eestis väga hästi.

Foto: Erakogu

Mis on Gensini ja Nomination Italy eesmärk Eestis?

Meie unistus on, et iga eesti naine, mees ja laps kannab lähitulevikus vähemalt üht Nominationi Composable’i käeketti.

Kas Eestis jäi Nominationi tiimile midagi erilist silma?

Meil ei olnud Tallinnas väga palju aega vaatamisväärsuste külastamiseks, kuid väisasime mitmeid restorane ja võime öelda, et toidu kvaliteet Eestis on suurepärane. Sellist komplimenti kuuleb itaallaselt harva! Me olime üllatunud, kui palju vaeva ja hoolt näevad eesti inimesed kõigega, mida nad teevad. Tallinna kesklinn on tõeline peidetud aare. Meie eest hoolitseti väga hästi ja loodame peagi tagasi Tallinna tulla.

Vaata lisaks:

Nomination

E-pood

Osale Anne & Stiili eksklusiivsel moereisil Itaaliasse. Vaata lisa: Anne & Stiili reis