Unikaalne moelooming on inspireeritud igas naises peituvast mängulisest kiskjast ning samas ka Magnum Double jäätise enda värvidest, maitsetest ja tekstuuridest.

„Lähtusin Magnumi jäätise enda värvidest ja maitsetest, mis pehmete üleminekutena ka kleitides kajastuvad. Näeme karamelli, pruuni ja elitaarset kuldset, mis sobitub hästi Magnumi jäätise stiilselt glamuurse esteetikaga. Materjalidest kasutasin näiteks kvaliteetset trikotaaži, brokaati ja tülli, mis kokku annab põneva eklektika, viies igapäevast külluslikku fantaasiamaailma,“ rääkis Tiina Talumees, kes ka ise on Magnumi jäätise suur austaja.

Moeillustraatorid Anneli Akinde ja Kätlin Kaljuvee lõid vaatemängulised illustratsioonid ning kunstnik ja muusik Leslie „Da Bass“ Laasner kolmest osast koosneva maali, mille osad on ka eraldivõetuna teostena nauditavad.

„Minu tööde inspiratsiooniks oli inimene kui kiskjaline, kiskjaline kui inimene ja nende omavaheline sõprussuhe. Kõik illustratsioonid on teostatud akvarell-tušš segatehnikas,“ ütles Kätlin Kaljuvee.

Magnumi uus jäätisesari Double Magnum  toob meieni kolm põnevat maitset – šokolaadi, karamelli ja maapähkli –, mis paiknevad kahe ahvatlevalt küllusliku šokolaadikihi vahel. Eeskätt täiskasvanud jäätisegurmaanidele mõeldud maitseid saadab stiilne „Vabasta endas kiskja“ ehk „Release the Beast“ kampaania.