Uuringust selgus, et ruumipuuduse korral kasutatakse lisaks külmkapile toidu ladustamiseks teisi, alternatiivseid kohti: 38 protsenti inimestest hoiab toitu külma ilmaga õues, 16 protsenti ladustab köögitasapindadel, 11 protsenti inimestest hoiab toitu majapidamises laiali, 10 protsenti hoiustab toidukaupasid köögis kastide sees ning 5 protsenti inimestest ahjus.

Uuringu tulemused näitavad, et jõulupühade nädalal kulutavad inimesed toidukaupadele keskmiselt 192 eurot, mis on 70  protsenti rohkem kui nädalas keskmiselt. Kuigi pidude hooaega arvestades ei tule see üllatusena, viib jõuluaegne ostuhullus selleni, et 60 protsenti inimestest ei suuda kogu ostetud toidukraami külmkappi ära mahutada.

Uuringule vastanud tõid toidukorvi suurenemise ja kallinemise põhjendusena välja kaks asjaolu: jõulude ajal tähistatakse rohkem ning jõulude ajal sööb ühise laua ümber rohkem inimesi. 52 protsendi vastanute sõnul istub jõulude ajal tavapärase nelja inimese asemel keskmiselt seitse inimest ja 69 inimestest vastas, et kulutab jõulude ajal toidule rohkem seetõttu, et tegemist on tähistamist vääriva sündmusega.

Uuringust selgus ka, et 23 protsenti inimestest peab seda probleemiks, et kogu toit ei mahu külmkappi ära. Samsungi koduelektroonika müügijuhi Taago Tulfi sõnul esineb mahutavusega probleeme eelkõige vanematel, standardmõõtudes külmikutel, kuid uuemad külmkapid mahutavad oluliselt rohkem. „Samsungi uusimas külmkapis ShowCase on kasutatud näiteks külmik-külmikus konstruktsiooni, mis optimeerib ruumikasutust ja seal on eraldatud alad sageli kasutatavate toiduainete jaoks,“ ütles Tulf.

Samsung viis tarbijakäitumise uuringu läbi Euroopas koostöös rahvusvahelise uuringufirmaga Kantar Media. Küsitluses osales kokku 5000 inimest vanuses 16+.