Enamasti suhtuvad mehed lõbutsemisse oma lemmikmänguasjas suurema elevusega kui naised. Miks see nii on, on raske öelda. Võibolla taandub kõik sellele, et naistel läheb erutumiseks rohkem aega, kui meestel. Või tundub traditsiooniliselt „püksid-maha-ja-taha“ stiilis pornokitšilik lähenemine liiga otsekohene ja kõle. Siiski ei saa üldistada, et alati on just mehed autoseksi algatajateks, sest häda ei anna häbeneda ning naisedki on seksuaalsed olevused, keda kannustab vahelejäämise põnevus ning eelkõige soov kallimaga koos olla.

Ei tasu alahinnata ka seda, et paljude meeste jaoks on auto nende elus sama tähtsal kohal kui naine, seega kui asute autoseksi juurde, siis ära solva tema autot kui see on liiga väike, kitsas või arusaamatul moel üles vuntsitud. Autoseks on ala, mille puhul suurus mängib olulist rolli - mida suurem on masin, seda mugavam ning enam võimalusi pakkuv seksimiskoht see on. Siiski ei saa väita, et väikeses autos sugu teha ei saa - kahe kuuma keha olemasolul on tõeliseks takistuseks vaid fantaasiavaegus. Fakt on see, et ka kõige pisem auto võimaldab tasuta ja sooja ruumi, kus spontaanseid kiresööste praktikaks vormistada. Suvesoojus on taandunud, ning sügisel võib jahedus vabas õhus tekkinud spontaanse kirelõõma kiiresti kustutada, sobiva siseruumi puudumisel on auto kahtlemata parem valik kui härmane samblamätas. Autos seksides varitsevad aga omad ohud, soovitame neid arvesse võtta.

Eelnevalt tasuks teada:

− Kasutatud auto ostmisel tuleb kõigepealt vahetada istmekatted, sest kunagi ei tea, mida selles tehtud on (ja kuhu). Mootoririhma ja õli vahetus on teisejärguline.

− Enne asja kallale asumist laotage mingi käterätik või lina istmele, sest hiljem pole kehavedelikust jäänud jälgi kerge eemaldada. Palju kergem on plekke ennetada, kui pärast foorumitest uurida: „Kuidas valgelt nahkpolstrilt spermaplekke välja saada?“

− Jälgige, et auto on ikka kindlalt paigal ning ootamatu suunas liikuma ei hakka! Kuigi sõidu ajal mehel lahti imemine võib tunduda põnev ja geniaalne, pole avariid ja kaotatud inimelud seda väärt. Kui otsite teravaid elamusi, tõmmake pigem tihedas kasutuses olevasse parklasse, pange salongituled põlema ning andke vihase valvuri ees minna.

− Naine võiks teravad kontsakingad jalast võtta sest kitsas ruumis asendeid vahetades võib sellega kõvasti haiget saada. Teine paha asi on need ilmselged jäljendid auto laes.

− Liiga püsti ei tasu end salongis ajada, sest niimoodi on peamuhud vältimatud.

− Kui tegutsemise ajal tuleb põlvega vastu põrandat toetuda, kõrvetab põrandakate ikka võrdlemisi kõvasti ja järgmised paar nädalat on põlvedelt nahk maas, eriti naisterahval. Seega otsige midagi pehmet põlve alla!

− Autokapotil toimetades tasuks olla ettevaatlik, et liigne kiikumine habrast tasakaalu uppi ei ajaks ja te mõlemad auto otsast murtud luudega maha ei potsataks. Samuti tasub meeles pidada, et kapoti ja katuse vahel on siiski klaas, mitte tugev metallsein!

Tagaistmel

Tagaistmed on keskkooliromantika standardkohad. Hea paik, kus on kabistamiseks ja amelemiseks piisavalt ruumi, ilma, et ema kõrvaltoas pingsalt iga krabinat kuulaks. Pealegi on see palju kättesaadavam variant, kui hotellituba ning meeldivam, kui meie kliimas tavaline parmudest ja sääskedest kubisev kõle põõsastik või karge lumehang. Suhete arenedes ja täiskasvanumaks saades võib lisaks musitamisele proovida ka:

Cunnlingus. Naiste maailmas teeb klitoriaalne orgasm vaginaalsele üheksal juhul kümnest üks null ära. Eriti kui seda tehakse oskuslikult. Parima juurdepääsu naise kliitorile saab, kui naine istub jalad laiali tagaistme ühes nurgas ja mees leiab jalgadele lisaruumi esiistet maksimaalselt ettepoole nihutades ning auto põrandal põlvitades.

Varese ühe ehk 69. Tagaistmel on piisavalt ruumi, et teineteisele samaaegselt suuseksi teha, eeldusel, et üks lesib allpool ja teine on neljakäpukil peal.

Mees peal asendid. Olenevalt auto tagaistmel olevast laiusest ja lae kõrgusest saab asendit varieerida ühe ukse lahti jätmisest jalgade kõverdamise ning mehe õlgadele tõstmise ja minimalistliku „lootose“ asendini (naise jalad on lootose asendile sarnaselt pahkluudest ristatuna mehe ja oma kõhu vahel), mida naised siiski väga ei armasta, kuid mis nõuab kõige vähem ruumi. Mehel tuleb ehk ühe jalaga auto põrandale toetuda, samal ajal kui teine põlvest kõverdatult istmele toetub.

Naine peal asendid. Siinkohal tuleb naisel mehele kaksiratsi otsa istuda ja vaadata, et ta end liiga püsti ei aja, sest pea võib ära lüüa.

Esiistmel

Kähkukate klassika eeldab esiistme kiiret liigutamist tahapoole ja seljatoe asendi muutmist. Mõne auto puhul on üle käigukangi ronimine tõeline ettevõtmine, mis võib lõppeda kogemata käsipiduri vabastamisega ning auto iseenesliku veerema hakkamisega, mis pole aga kuigi seksikas. Olen kuulnud lausa, kuidas mõned mehed on muidu sümpaatse auto ostmata jätnud, sest esiistmed ei käi piisavalt kergesti alla.

Pisa torni misjonär. Iste kallutatakse nii taha kui võimalik. Pealpool tegutseb jalgadega maha toetudes mees poollamavas asendis oleva naise peal. Asendi teeb naisele mugavamaks võimalus oma jalad kindalaeka kõrvale toetada. Juhiistmel oma jalgu rooli kõrvale sättides (kui mees on mingi ime läbi end rooli samba alla pedaale puudutamata nihverdanud) on oht mõnda kangikest või nupukest riivata ning ebasoovitavad funktsioonid käivitada.

Naisratsanik. See asend eeldab piisavalt kõhna meest, et naisel oleks oma põlvi kuhugile toetada ning istme seljatoe allapoole laskmist. Mees on poollamavas asendis kõrvalistmel ning naine istub näoga tema suunas talle kaksiratsi otsa.

Teine variant on istuda mehe nn. „sülle“ selg partneri poole. Istme seljatoe allapoole laskmine pole vajalik. Selles asendis ei saa mees end eriti liigutada, ta saab vaid naise rindu hellitada. Naine saab osa keharaskusest ettepoole toetada ja tempot määrata. Abiks on kindalaekale või roolile toetumine tasakaalu hoidmiseks. Viimase puhul olge signalisatsiooniga ettevaatlikud!

Fellatio. Naine kummardub kõrvalistmelt lihtsalt mehe kubeme poole ning teeb kõike, mida ta suu ja käed oskavad. Seda võib praktiseerida muidugi veel ka tagaistmel ja kapotil (mees toetub vastu autot, naine kükitab tema ees).

Kapotil. Autoseks ei pea piirduma vaid salongiga! Kapott pakub samuti toetavat „õlga“ kuumal hetkel (eriti kui mõte, et keegi piilub, lisaahvatlust võiks lisada ning külm mõnda kehaosa otsast ei ähvarda naksata):

Merikajakad lennul. Naine istub kapotil. Mees viib peenise tuppe, seistes naise jalgade vahel. Naine toetab jalgu bumper`ile – nii on mehel parem manööverdada. Positsioon võimaldab partneritel teineteist näha. Nende käed on vabad ja nad saavad teineteist hellitada. Kui enamikus mees-peal-asendites tõukub peenis tuppe allapoole, siis selle asendi puhul on nad ühel kõrgusel.

Lühikese peenise puhul saab sissetungi suurendada jalad ümber mehe piha sõlmides või jalad tema õlgadele tõstes. Selle asendi puhul on naisel oma alakeha sättides võimalus suurendada stimulatsiooni kliitorile ja/või G-punktile.

Käsikäru. Mäletate lapsepõlvest mängu, mis nõudis kahte inimest ja ühest osapoolest sai käte peal kõndiv „käsikäru“ ja teine juhtis seda sirgelt väljasirutatud jalgu käepidemena manööverdades? See asend on üsna samal põhimõttel toimiv ning küllaltki suuri akrobaatilisi oskusi nõudev: naine on kõhuli autokapotil, mees läheneb tema harkis jalgu õhus hoides nende vahelt tagantpoolt ja annab oma parima. Et mehel veidi hõlpsam oleks saab naine oma pahkluud ja surudes reisi tugevamalt mehe piha ümber. Väidetavalt mõjub asend iseenesest juba väga erutavalt, rääkimata siis veel G-punkti lisastimulatsioonist naisel.

Üle katuse. Need paarid, kes tahavad tõelise etenduse anda, saavad oma esitluse teha lisaks kapotile veel osa katust ära kasutades. Naine ronib neljakäpukil kapotile, eksponeerides oma tagumiku mehe suunas ja toetudes katusele. Mees põlvitab tema taha ning praktiseerib tavalises kama suutras „toetava koera“ nime all tuntud tagantasendit.

Artikkel ilmus Naistemaailma veebis 2008. aastal.