Saleda vöökoha nimel! Kümme naist reedavad oma parimad kaalulangetusnipid


Saleda vöökoha nimel! Kümme naist reedavad oma parimad kaalulangetusnipid
GMB Monkey/ Unsplash

Kõik, kellel on kaaluga muresid olnud, teavad, et lisakilodest vabanemine pole kerge. Ja kuigi kaalulangetamine ei pea olema eraldi eesmärk, siis sageli soovivad paljud väiksemat kaalunumbrit, et end oma nahas paremini tunda.

Oma kogemusi jagavad naised, kes on kaalukaotusega edukalt hakkama saanud. Küll aga nendivad nad, et oleksid oma teekonna alguses soovinud teada samu nippe ja seetõttu jagavad nad oma teadmisi nüüd teistega.

Üllataval kombel on nende nipid seotud palju rohkem sellega, kuidas end tunned ja mida oma kehale annad, mitte sellega, kuidas muudad oma toitumist või tahad välja näha.

Heidame asjalikele nõuannetele pilgu peale.

Kalorid pole kõige olulisemad

43-aastane Rachel soovib, et inimesed mõistaksid, et päeva pealt vähemate kalorite tarbimine pole lahendus. Kõige rohkem loeb ikka see, mida sööd ja Rahceli arust ei tee ükski trenn tasa ebatervislikku toitu. Niisiis söö lihtsalt tervislikult.

Ole südamega asja juures

35-aastane Janelle usub, et tähtis on, et oleksid asja juures ka mõtetega. Mõtle, miks üldse hakkasid trenni tegema, et kaalu langetada või miks muutsid kaalunumbri tõttu oma toitumisharjumusi. Tähtis on asjast aru saada ja enda jaoks selgeks mõelda, miks midagi teed. Kui oled südamega asja juures, sujub kõik palju libedamalt.

Mis puutub toitu, siis vähem pole alati parem

Seotud lood:

38-aastane Marie arvab, et talle oleks kasuks tulnud, kui ta oleks juba varem teadnud, et kaalukaotus ei nõua alati seda, et tarbid vähem kaloreid. Naise sõnul ütles ta treener talle, et ta võiks tarbida rohkem kaloreid, et ta keha suudaks trenniga toime tulla. Marie arvates tundus see võimatu, aga talle endalegi imestuseks kaotas ta palju kaalu. Ta ütleb, et sageli näidatakse meile meedias, et vähem kaloreid võrdub väiksema kehaga, aga kui teed trenni ja ei anna kehale toitu, võid teha hoopis endale halba.

Teiste toetus on oluline

Cara Lynni arust on väga oluline õppetund see, et üksi ei tasu võitlusse mina. Tuleb enda ümber leida inimesed, kellel on sama eesmärk ja saavutada eesmärke koos. Koos saate suurele draakonile palju võimsamini vastu astuda ja karta pole midagi.

Aitab ka see, kui jälgid, mida sööd

Loe veel

38-aastane Tara räägib, et a on üle kolme aasta teinud korralikult trenni, kuid esimesed kaks ja pool aastat tema kaal ei muutunud. Siis hakkas ta aga täpselt kirja panema, mida sööb ja muutused hakkasid toimuma. Ta avastas, et vajas hoopis 300-400 kilokalorit rohkem, et keha töötaks normaalselt. Nüüd on ta aasta alla võtnud kümme kilo. Ta soovib veel umbes seitse kilogrammi kaotada.

Kui oled motiveeritud, on kõik lihtsam, kui arvad

31-aastane Lauren räägib, et umbes aasta tagasi, kui ta oli saanud kolmekümne aastaseks, läks ta arsti juurde iga-aastasele läbivaatusele ja tema kaalunumber oli kõigi aegade suurim ja tema kolesteroolitase oli liialt suur. Peale seda läks Lauren trenni ja tal tekkis selle vastu armastus. Nüüd kaalub ta 14 kilogrammi vähem ja ta saab paremini aru, miks mida teeb ja sööb.

Võta päev korraga

41-aastane Samantha ütleb, et ärkas üks päev üles ja lubas endale, et ta teeb sellel päeval häid otsuseid. Ta ütles endale, et võib-olla homme ta ei tee trenni ja sööb kooki, aga täna annab ta endast kõik. Samantha sõnul pole ta midagi sellist ette võtnud, mida ta ei saaks ülejäänud elu teha. Niisiis võta päev korraga ja ära muretse, mis saab homme ja järgmine nädal. Ütle endale, et oled täna tubli ja homme saad seda sama öelda.

Pisikesed muutused avaldavad pika peale suurt mõju

40-aastane Gretchen ütleb, et edu võti on tema arust järjekindlus. Naise sõnul sõi ta vanasti iga päev väljas, aga siis muutis ta oma eluviisi ja hakkas väljas sööma kord nädalas. Ta hakkas iga päev jalutamas käima ja kui see kõik muutus juba lihtsaks, siis ta hakkas iga päev trenni tegema. Gretchen alustas viiest minutist ja nüüd on harjumuseks saanud juba tund aega trenni päevas. Ülepäeviti hakkas ta tegema ka jõutrenni, menüüst kadus valge sai ja riis ning asemel tulid täisteratooted. Gretchen proovis iga päev süüa ka puu- ja juurvilju. Peale sööki pesi ta ka kohe hambad ära, et ta ei sööks kohe uuesti. Kokkuvõttes aitas teda väga palju pisikestest muutustest alustamine.

Õpi trenni armastama

36-aastane Josie ütleb, et kui näed trenni hoopis kallimana, siis ei tundu see enam tüütu kohustusena. Käi trennis, näe vaeva ja küll ajapikku tulevad ka soovitud tulemused. Kui miski võtab veidi kauem aega, siis las nii olla, aga lõppude lõpuks tunned end oluliselt paremini.

Kunagi pole liialt hilja

Pole oluline kui viletsana alustad, alati saad liikuda edasi ja paremuse suunas. 50-aastane Dawn ütleb, et ära vaata seda, kui kaugele pead liikuma edasi, sest see võib tunduda liiga raskena ja nii tekib tahtmine alla anda. Lepi parem sellega, et liigu oma unistusteni samm sammu haaval ja iga samm edasi viib sind lähedamale su unistuse suunas.

Allikas: health.com