Tallinn Dolls, mis reklaamib end mitmete tuntud Eesti naiste abil, sai tarbijakaitseametilt käsu muuta oma e-poes eelinfo teksti, et see oleks kõigile klientidele üheselt arusaadav. Tarbijakaitseameti kommunikatsioonieksperdi Pille Kalda andmetel on viga hetkel veel kõrvaldamata.

Tarbijakaitseamet juhib näiteks tähelepanu ebaausate kauplemisvõtete kasutusele. Kui nende veebilehelt näiteks kampsun tellida, siis on toote all kirjas, et see on spetsiaalselt tellijale tehtud ja seetõttu pole õigus seda tagastada. Kuna aga eelnevalt pole kliendi mõõte küsitud, siis ei saa selline nõudmiste esitamine aus olla. See on vastuolus võlaõigusseadusega.

Brändi juhi Mari Martini sõnul on nõudmised täidetud, kuid tarbijakaitse sõnul on seda vaid osaliselt tehtud. Loe pikemalt edasi siin.

Hiljuti sattus Tallinn Dolls ka kleidiskandaali, kui klient oli häiritud, et sama mudelit müüakse ka teenindajatele. Loe pikemalt SIIT.