Eelmise aasta jaanuaris astus neiu IMC profimeigikooli. „Nagu pärast kooli lõpetamist ikka, oli minulgi raske leida omale tööd ja õiget kohta. Meikisin ainult paari klienti nädalas, kuid tundsin oma tegevusest sellegipoolest ülevoolavat rõõmu." Noore meikari võttis oma tiiva alla fotograaf Paul Meiesaar, kelle klientidest said ka Liisa kliendid.

Meikari sertifikaat taskus, mõistis Liisa, et just Youtube'i kaudu saaks ta ka teisi tüdrukuid ilunippidega aidata. Eelmise aasta mais postitas neiu esimese video, millele sai palju positiivset tagasisidet, ning kuu hiljem lõi blogi, et videod ja pildid kõik ühes kohas oleksid.

Postitab kraami, millega ise rahul on
Blogis soovis Liisa eelkõige oma teadmisi teistega jagada ja juhendada eesti keeles just neid, kes ilumaailmast kaugemal seisavad. "Keskendusin meikimise põhitõdedele ja nende lahtiseletamisele, hiljem hakkasin nii hooaegu, kalendripühasid kui ka vaatajate soove arvesse võttes mitmesuguseid meigi-look'e filmimima."

Liisa tunnistab, et oli toona ja on praegugi siiski üsna harv postitaja. „Esimese video tegemine võttis aega mitu päeva. Praeguseks saan hakkama ühe päevaga, kuid töömaht on suur ning üle päeva videoid postitada on väga keeruline. Piltidega on samamoodi – tahan näidata kraami, millega tõeliselt rahul olen, ning seepärast tuleb neidki postitusi harvem."

Koostöö maailmakuulsa meigifirmaga
Maybelline New Yorkiga puutus Liisa esimest korda kokku siis, kui endale koostööpartnereid otsis, kirjutades enamikule Eesti meigifirmadest. "Ainsana sain tagasisidet Maybelline'ilt, kes andis lootust ja lubas minuga ühendust võtta. Ühel suvepäeval olin elukaaslasega Rahinge pargis ja tulin just ujumast, kui telefon helises. Ekraanil nägin vaid kirja "Maybelline", mille peale hing kinni jäi. Sain kõne Veronicalt (Veronica Puhk, Maybelline'i brändijuht Eestis - toim.), kes andis teada, et otsib Maybelline'ile esindusjumestajat, ning soovis minuga kohtuda. Tavaliselt üritan asjadest etteruttamist vältida, kuid pärast seda vestlust oli mul kohe hea sisetunne."

Nädal hiljem istuti kohvikus ja arutati juba koostööga seotud teemasid. "Olen siiani väga tänulik, et saan nii tähtsa kaubamärgiga koostööd teha ja inspireerida teisigi noori oma unistusi püüdma!"

Praegu käib Liisa Maybelline'iga mitmesugustel üritustel, esitleb uudistooteid ja nõustab kliente. "Iga kuu alguses soovitan Tallinna Kaubamajas huvilistele tooteid ning aeg-ajalt filmime uudistoodetele videoid - see on üks põnevamaid töökohustusi! Teeme palju projekte ka ajakirjadele, näiteks annan meigitoodetele oma hinnangu ja soovitused."

Liisa sai oma senise elu suurima töökogemuse eelmise aasta Tallinna moenädalalt. "Seal oli tohutult pingeline! Tundide viisi ühe koha peal meikida pole sugugi kerge, kuid armastan seda sagimist ja vastutust kõik õigeks ajaks valmis saada. Meeletult insipireeriv ja arendav kogemus!"


Foto: Ardo Kaljuvee, Maybelline New York Eesti

Vaata ka, millised on Liisa nipid blogijana silma paistmiseks:

- Jää alati iseendaks - esinda seda, millesse usud. Alati leidub lugejaid, kes sinu vaadetega nõustuvad ja sulle kaasa elavad.

- Kvaliteet, mitte kvantiteet! Loe ja vaata oma postitused kriitilise pilguga üle. Värske blogijana pead eriti jälgima, et võtad sõna teemadel, mis on hetkel fookuses ning mida on huvitav vaadata.

- Igapäevategemiste kajastamine ei pruugi nii kiiret edu tuua kui uued trendid, õpetused või do-it-yourself stiilis lood.

- Investeeri varustusse! Kvaliteetsed pildid ja videod püüavad tähelepanu! Otsi mõni asjatundja või proovi ise oma blogile lahe kujundus luua.