Kas teadsid? Chaneli maailmakuulsa logo tegelik sünnilugu on põnevam kui arvata võib
Trendid tulevad ja lähevad, aga kui rääkida ajatu välimuse loomisest, siis on mõningad brändid, mis on naelapea pihta tabanud ning Chanel on üks neist.
Me kõik oleme kursis Chaneli moemaja logodega kaunistatud kõrvarõngaste ning nahkkottidega, millel logo keskset kohta täitmas. Samal ajal kui bränd on muutunud sama ikooniliseks kui moelooja Coco Chanel ise, siis kas tead, mida see logo tegelikult tähendab?
Kui üldine arvamus on, et Coco Chaneli (kuigi disaineri tegelik nimi oli Gabrielle “Coco” Chanel) initsiaalid on lihtsalt teistpidi keeratud ja logoks sätitud, siis tegelikult on selle taga veelgi enamat.
Valdav logo sünnilugu on see, et loodi moelooja poolt 1925.aastal, 15 aastat hiljem tema äri loomist. Väidetavalt tuli Chanel logo idee peale külastades Château de Crémat'd, Prantsusmaal asuvat lossi, kus ta tihti sõbra Irene Bretzi korraldatud pidudel käis.
Château de Crémat'd on võimalik veel tänapäeval külastada, kui huvitud moeajalooga lähemalt tutvumisest. Loss on kaunistatud hulga võlvkaartega, mis on kaunistatud ilusate klaasakendega. Chaneli köitis just geomeetriliste mustritega akende kujundus ja ilu ning väidetavalt inspireerisid just need teda kuulsat logo looma.
Vaata lähemalt tutvustavast videost, milline uhke loss tegelikult välja näeb:
Allikas: Who What Wear