Kulmud
Sarnaselt kogu ülejäänud maailmale, ei saanud ka mehed jätta kommenteerimast kulmuhullust. Neis tekitasid segadust kas väga kitsad kulmud (selgitus: see kommentaar tekitab ka meis segadust, sest sellised kulmud olid populaarsed viimati 90ndatel?) või väga suured kulmud, mis tunduvad justkui peale maalitud.

Uued tooted
Siinkohal puudutab teema rohkem tooteid ja seda, miks kulutame pidevalt raha uutele jumestustarvikutele. Mitmed mehed ei mõistnud, miks on nii tihti vaja osta uus ripsmetušš? Selgitus: igal tootel on aegumistähtaeg. Lisaks, kui soovime, et ripsmed näeksid alati suurepärased välja, tekib ju tohutult suur kiusatus üha uut ja paremat tušši proovida? Üks Byrdie küsitluses osalenud meestest vastas väga hästi: „Naised tunnevad end tänu meigitoodetele hästi, enesekindlamalt, õnnelikumalt.“ Me poleks saanud seda ise paremini öelda.

Kõik, mis on „kunst“ ja/või „võlts“
Kes ei tahaks aeg-ajalt kasutada kunstpäevitust või-ripsmeid? Jah, me saame aru, et need mõlemad võivad vahel „liiga palju“ välja näha ja ka mehed on samal arvamusel. Üks sõnas: „Mulle ei meeldi see oranž ollus, mis näeb nahal välja nagu puder ja on ülivõlts – kõik loomulik, lihtne ja naturaalne on tunduvalt parem.“ Enamike sõnul peitubki loomulikkuses ja väiksemas meigikoguses võlu.

Nude huulepulk
Kui aus olla, siis see tagasiside on isegi loogiline. Kuigi paljud naised (aitäh, Kim Kardashian!) jumaldavat heledat huulepulka, ei saa mehed sellest aru. „Mulle ei meeldi see huuletoon, mis on sama värvi kui ülejäänud nahk,“ sõnas üks. Ka teadusuuringud on tõestanud, et mehed panevad kõige rohkem tähele hoopis punast huulepulka.

Allikas: Byrdie