Täiuslik nädalalõpp: 50 loomingulist puhkamise viisi (ilma kodukohast lahkumata)


Täiuslik nädalalõpp: 50 loomingulist puhkamise viisi (ilma kodukohast lahkumata)
ShutterstockShutterstock

Soovid täielikult lõõgastuda, kuid selleks mitte kodukohast lahkuda? Jagame sinuga nutikaid viise, mis aitavad tekitada ideaalse puhkusetunde, jättes seejuures kõrvale kohvrite pakkimise.

1. Söö hommikusööki voodis.

2. Elad majas? Säti tagaaeda üles täispuhutav bassein ja kujutle, et oled mõnes kaunis kuurordis.

3. Tee maitsvad snäkke ja smuutisid, kasutades ära hetkel tipphooajas olevaid vilju nagu maasikad, murelid ja arbuus.

4. Mine sõpradega mõnda uude toidukohta lõunale ning õhtul vaadake filmi ja mängige lauamänge.

5. Mine matkama. Paki kaasa kerge lõuna, mida saad looduses nautida. Tõeline akude laadimine - garanteeritud!

6. Ära loe töö- ega erameile ning eemalda end sotsiaalmeediast. Vähemalt üheks ööpäevaks.

7. Pane telefon hääletu peale.

8. Ära loe ühe päeva jooksul ühtki uudist.

9. Valmista endale eriline õhtusöök. Retsept, mida olen ammu tahtnud proovida? Just täna on selleks õige päev.

10. Loo playlist oma lemmiklauludest, mida kogu nädalavahetuse kuulata.

11. Mine vara magama ja maga kaua. Tere, iluuni!

12. Veeda kogu päev voodis.

13. Unusta jumestus- ja juukseviimistlustooted.

14. Loe läbi kõik need ajakirjad, mis sind juba ammu laual ootavad.

15. Mine piknikule.

16. Mine lihtsalt auto ringi sõitma.

17. (Taas)avasta oma kodulinne muuseume ja muid turistiatraktsioone, kuhu sa igapäevaselt ei satu.

Seotud lood:

18. Mine ujuma.

19. Tee sporti. Näiteks mine tennist mängima.

20. Valmista endale kogu päeva jooksul tervislikke smuutisid ja maitseveesid.

21. Mine massaaži.

22. Kutsu naabrid oma tagaaeda mänge mängima. Kuidas oleks näiteks sulgpalliga?

23. Mine üheks ööks oma kodulinna hotelli. Seda juhul, kui tõepoolest keskkonnavahetust soovid.

24. Mine sõbrannadega tantsima.

25. Tegemist on ju siiski puhkusega. Luba endale lõunasöögi kõrvale kokteil (või kaks).

26. Lülita Google Maps välja ja eksle omaenda linnas.

27. Sea aeda (või miks mitte tuppa!) üles võrkkiik.

28. Sõida rattaga.

29. Tee lõunauinak.

30. Loe mõni raamat, mis oleks õhuke, kerge lugemine ja täidaks sind positiivsete emotsioonidega.

31. Tee aias lõke ja grilli vahukomme.

32. Tee kodune spaapäev. Vann? Näomask? Jah, palun!

33. Võta aega sättida korda oma voodi. See tekitab tunde nagu oleksid hotellis.

34. Mine peenesse restorani õhtusöögile.

35. Veeda oma õhtu küünlavalges.

Loe veel

36. Mängi sõpradega kaarte.

37. Vaatle õhtul tähti.

38. Mine pärast õhtusööki jäätist sööma.

39. Mine marju korjama.

40. Veeda pärastlõuna kohalikus veinikojas.

41. Tee ise kodus maitsvaid kokteile.

42. Veeda kogu päev bikiinides/trikoos.

43. Vihma sajab? Mine spreipäevitusse.

44. Avasta kodulinna rajoone, kuhu sa tavaliselt kunagi ei satu.

45. Tee õues joogat.

46. Mine oma kodulinna giidituurile.

47. Proovi toidu valmistamisel uusi maitseid.

48. Külasta kohalikku botaanikaaeda.

49. Tee sadu pilte (nii endast kui vaatamisväärsustest).

50. Veeda öö telgis.

Allikas: PureWow