17.03.2023, 08:00
Tallinn Fashion Week | Brand NO.8: rõivad peaksid rõhutama naise individuaalsust, mitte temalt tähelepanu tõmbama
Brand NO.8 kevadise kollektsiooni teema on omamoodi jätk eelmisele aastale, tuues Tallinn Fashion Weeki moelavale transtsendentsi mõiste, ohtralt detaile,

Brand NO. 8
FOTO:
„Nüüd on kogu maailm kvantülemineku seisundis, millega kaasnevad helged maailmasündmused, esmapilgul negatiivsed ja väga valusad, kuid meie ühiskonna jaoks vältimatud. Kvantüleminek tähendab üleminekut ühest olekust teise, mis oli meile varem tundmatu. Kõik üleminekud toimuvad ainult piisava energiapotentsiaaliga, kui ühiskond on juba jõudnud äärmuslikule arengupunktile ning teadvus on juba nii palju avardunud, et enam ei ole võimalik samal tasemel püsida,“ kirjeldab disainer Svetlana Puzõrjova kollektsiooni sündimise inspiratsiooniallikat.
„Sellist üleminekut iseloomustavad nii üksiku inimese uued vibratsioonid ja aistingud, mõtlemise avardumine kui ka aja mutatsioon üldiselt. Paljud märkavad, et iga päevaga muutub aeg üha põgusamaks - see, mis varem tundus pikk, toimub nüüd justkui hetkega. Varem harjunud kollektiivsus kaotab oma endise atraktiivsuse ja asemele tuleb särav individuaalsus,“ lisab moelooja. Brand NO.8 kui naisterõivaste bränd soovib aidata kaasaegsel naisel selles kiires elutempos olla ilus, huvitav, seksikas ja intellektuaalne, kuid mis kõige tähtsam, rõhutada oma individuaalsust ja tunda end võimalikult mugavalt.

Brand NO. 8
FOTO: | Photo: Maksim Toome
Tuleva hooaja trendidest rääkides keskendub bränd individuaalsele lähenemisele, ainulaadsetele toodete lõigetele ning kvaliteetsest lõngast käsitsi kudumisele. Seda kollektsiooni iseloomustab minimalistlik konstruktivism – sügavalt viimistletud tooted, maksimaalne rõhk detailide kvaliteedil, lakoonilisus, mugavus ja alahinnatud elegants. Näeme edukat, tugevat naist, kes elab rikast elu. Rõivad peaksid rõhutama tema individuaalsust ja mitte tõmbama tähelepanu naiselt endalt.
Materjalina on kasutatud siidi, mis sobib ideaalselt mugavaks viibimiseks kuumades maades. „Kindlasti näitame uusi värve klientide lemmikuteks saanud kristallkangaste näol. Jahedate ilmade puhuks oleme valmistanud tooteid neopreenist, teksast ja kašmiirist. Kollektsiooni värvigamma on pistaatsia, kollane, roosa, beež, valge ja must. Samuti ootavad väga meie noored Brand NO.8 modellid, et näidata oma uusi rõivakomplekte,“ annab disainer aimu moenädala laval nähtavast.
Piletid reedel, 31. märtsil toimuvale moeetendusele on saadaval Piletitaskus.
Soovitame Sulle
Sisuturundus