2. Seksikad selfie'd. Duck face ja rõhutatult seksikad kehapoosid saadavad maailmale sõnumi “Olen vabameelne ja valmis eksperimenteerima!”. Kas tahad ikka avalikult ja ühemõtteliselt “turul” olla ja seda oma keha abil rõhutada? Kas mehed ikka otsivad tõsist suhet… sellisel moel?

3. Nunnud paarifotod. See on suhtedemonstratsioon, mille käigus rõhutad, et sul on tugev ja pikaajaline suhe. Sõnum, mida sellised fotod kannavad, on “Ma pole üksi, ma olen armastatud, vajatud ja hinnatud.” Kui selliseid pilte on su kontol lademetes, siis küsi endalt, miks sa oma suhet nii maailmale demonstreerid? Võib-olla on see hoopis vajadus midagi tõestada või vähem õnnelikumatele sõpradele ära panna?

4. Grupifotod. Kui enamik sinu fotodest on grupipildid, mis näitavad, kui lõbusat elu sa elad, siis ehk oled sisimas hoopis üksik? Need fotod toidavad ka sinu sisemist edevust, kuna saadad fotode abil maailmale sõnumi “Olen eriline, sest osutusin siia gruppi valituks.”

5. Fotod lastega. Siin on kaks varianti. Kui jagad palju enda lapsepõlvepilte ja oled ehk ühe isegi profiilipildiks pannud, siis on see signaal, et oled täiskasvanuelust (loe: laenudest, pidevast vastutusest ja kohustustest) väsinud ja ihkad tagasi turvalisse lapsepõlve. Kui jagad pilte aga koos oma lastega, on see märgiks, et pead oma elu suurteks saavutusteks just lapsi ja et oled emana uhke.

6. Fotod loomadest ja loomadega. Kui see on profifotograafi konto, siis fotod loodusest, kus on ka loomi, on puhtalt professionaalsed fotod, millel ei ole kontoomaniku mentaalse seisundiga mingit seost. Kui aga mees postitab oma kontole metslooma foto (näiteks hundi), siis igatseb ta olla sama tugev nagu see loom.
Kui aga naine postitab pilte näiteks kassidest, jänestest, on see märk sentimentaalsusest ja võib-olla ka sellest, et kontoomanik on veidike lapsemeelne.

7. Loodusfotod. Jällegi, kui see on profifotograafi konto, siis on kõik põhjendatud. Kui aga erakontol on palju looduspilte, on see märgiks, et oled eluga rahul. Sinu elu on ilus ja sul on aega loodust nautida. Aga need võivad viidata ka tüdimusele tavaelust ja igatsust privaatsuse ja naturaalsuse järele.

8. Glamuursed look'id. Selliste fotode domineerimine sinu kontol viitab nartsissismile – sa vajad tähelepanu ja imetlust ning mis olekski lihtsam, kui seda kaunite fotode abil maailmalt välja nuruda? Peaksid tegelema oma enesehinnangu ja enesekindluse parandamisega ka päriselus.

9. Reisifotod. Mõnede inimeste jaoks on oluline oma sotsiaalset staatust (või iha kõrgema staatuse järele) pidevalt rõhutada: “Vaadake kõik, kuidas ja kuhu ma reisida saan!”
Teiste jaoks on need fotod materiaalsed tõestused reisil kogetud emotsioonidest. See, et külastasid linna, kus on käinud kümned miljonid inimesed ja kus sina käisid esimest korda, võib tekitada vapustavaid isiklikke tundmusi.

10. Fotod luksusjahtide ja -autodega ning muuga, viitab pillavale elustiilile. Tegemist on selge viisiga maailmale teada anda, kui hästi sul läheb (või kui ehid end võõraste sulgedega, siis kui hästi sa tahaksid, et sul läheks). On su elu ikka päriselt nii vapustav ja külluslik või on sul tegelikult kuu lõpus näpud põhjas?

11. Toidufotod. See ei kehti professionaalsete toidublogijate ja kokkade kohta. Toidufotod hirmkallist restoranist kuuluvad eneseimetluse ja -promo valdkonda. Kui toidupilte postitab aga koduperenaine, siis on tegemist tahtega maailmale (ja muidugi esmalt iseendale) tõestada, et oled köögis sama loov kui koosolekuruumis, muusikafestivalil ja kus iganes mujalgi.

12. Fotod ekstreemspordiga tegelemisest. Olgu tegemist langevarjuhüpete või lohesurfiga, need fotod näitavad maailmale sinu maskuliinseid omadusi nagu kartmatus, vaprus ja jõud. Sellised pildid omavad aga varjatud tähendust – tunnustusvajadust. Pööra fotode postitamise asemel tähelepanu hoopis hobile.

13. Lõbusad fotod. Need on iroonilised naljafotod, mis annavad aimu kontoomaniku huumorisoonest – naljaka foto maailmaga jagamine nõuab oskust enda üle nalja visata. Või naerad sa hoopis seetõttu, et oma muresid peita?

14. Tööfotod. Kui sinu sotsiaalmeedia fotoalbumid on täidetud tööalaste fotodega, siis on kontoomanikule ilmselgelt tema tööelu number üks ja ambitsioone kuhjaga. Sellisele inimesele on väga oluline maailmale näidata, et ta on “kõrgema klassi professionaal”. Lootkem, et sotsiaalmeediaga tegelemise kõrval ka tegelikuks tööks aega jääb…

15. Objektid, erilavastused, detailid. Selliseid pilte postitavad inimesed, kes tahavad teistest eristuda. Nad räägivad palju ka loovatest natuuridest ja esteetilisest andest.

16. Pärisfotod (ilma filtrite ja Photoshopita). Selliseid fotosid postitavad inimesed, kes näevad end sellisena, nagu nad on. Siia alla kuuluvad ka need, kes pole aastaid oma profiilipilti vahetanud – kindel märk stabiilsusest ja täiskasvanulikkusest. Need on inimesed, kes ei arvuta oma väärtust like'ide ja komplimentide järgi, ning kasutavad sotsiaalmeediat sõpradega suhtlemiseks ja võib-olla ka tööks. Nad eelistavad mitte igat hetke teistega jagada, vaid nautida elu reaalses maailmas.

Allikas: Bright Side