FOTOD: Uus Eesti rõivabränd tutvustas lansseerimispeol värsket sügistalvist moekollektsiooni
Eile, 23. oktoobril toimus Juhan Kuusi Dokfoto Keskuse Galeriis uue kodumaise rõivabrändi Ennos pariisihõnguline lansseerimispidu. Moemärgi olemust, inspiratsiooniallikaid ning kollektsiooni tutvustas külalistele Ennose asutaja ja disainer Kersti Pohlak.

Värske moebränd on eeskujulik näide skandinaavialiku minimalismi, naiselikkuse ning kvaliteedi kombinatsioonist, millesse on lisaks pikitud ka Ida-Euroopale omast praktilisust. Ennos hägustab stiilipiirid šiki ja vabaaja riietuse vahel ning lõigetesse on ühendatud mugavust, rafineeritust ja elegantsi. Lisaks on brändi fookuses istuvus ning materjalide valik. „See bränd on kui tinglik vahepeatus Pariisi ja Tallinna vahel,“ kirjeldab Ennose olemust Kersti Pohlak, kes mõlemas linnas tegutseb. Tema jaoks on väga tähtis ka, et kõik rõivad toodetakse Eestis.
Sügistalvise kollektsiooni keskmes on oodatult ülerõivad – eelkõige naturaalsetes ning klassikalistes toonides erilõikelised mantlid ja jakid. Valikust leiab musti, halle ja beežides toonides ülerõivaid.

Disainer ja brändi looja põhjendab keskendumist palitutele: „Usun, et õige mantel on üldilme niiöelda raamiks, korrigeerides väiksemadki ebatäpsused või valearvestused. Just ülerõivas muudab välimuse ühtseks stiilseks tervikuks.“ Lisaks mantlitele ja jakkidele leidub Ennose värskes kollektsioonis ka minimalistliku lõikejoonega kleite, pükse ning pluuse.