Sündmust väisasid teiste hulgas Maarja-Liis Ilus tütrega, Hanna-Liina Võsa ja Getter Jaani. Muusikat mängis DJ Heidy Purga.

Lasteriiete brändi Bebe Organicu eesmärgiks on toota naturaalseid lasteriideid, mida saavad kanda mitmed põlvkonnad. Tootefilosoofias lähtutakse eetilisusest ja säästlikusest. Sellist brändi ajendas looma 2014 aastal disainer Birgit Kadak’u isiklik vajadus orgaaniliselt puhaste lasteriiete järgi, kuna tema enda lapsel diagnoositi atoopiline dermatiit.

Bebe Organicu iga toode on valmistatud kõrgeima kvaliteediga looduslikest ja orgaanilistest materjalidest, pöörates suurimat tähelepanu detailidele, mis taaselustavad klassikalised jooned tänapäevases võtmes. Looduslikest kangastest ajatud mudelid õmmeldakse kokku käsitööliste poolt nii, et iga viimane kui rõivaese valmiks parima võimaliku kutsestandardi kohaselt. Bebe Organicu materjalide tarnijad on sertifitseeritud ja neid kontrollivad sõltumatud asutused.

Brändi riided ja akessuaarid on loodud lastele vanuses 0-6 eluaastat ning kollektsioonid lansseeritakse kaks korda aastas.

Tänavune sügis-talvine kollektsioon kannab nime “Winter Blossom “ (tõlkes “Talveõis”), mis ülistab lapsepõlve magusaid unistusi ning on inspireeritud vana-maailma esteetilisest võlust ja looduse ilust. Romantilised kleidid, vintage lilledega beebikostüümid, põhjamaised kudumid, pehme veluur, õrnad pitsid ja signatuur jacquard-kangas moodustavad kollektsiooni, mis on mänguline ja magus. Toonidest mängivad kokku roosiõie värvid, kreemised valged, kiltkivi hallid toonid ja magus karamel kõige ilusamates orgaanilistes ja naturaalsetes kangastes.

London College of Fashion magistrant ja brändilooja ning kahe lapse ema Birgit Kadak ise ütleb oma uue esinduspoe ja brändi kohta: “Otsustasime avada kodumaal esimese Bebe Organicu esinduspoe ja loodetavasti saab vanalinnas asuv butiik hea vastuvõtu osaliseks ning leiab palju fänne. Poes müüakse lisaks naturaalsetele Bebe Organicu lasteriietele ka teiste sarnase kontseptsiooniga brändide aksessuaare, pesuvahendeid ja mänguasju."

"Bebe Organicu brändi idee sündis minu lapse vajadusest orgaaniliselt puhaste lasteriiete järgi kuna tahtsin talle pakkuda tema nahale kõige paremini sobivaid riideid. Pärast põhjalikku beebirõivaste uurimist leidsin vaid mõne üksiku kaubamärgi, mis vastas mu vajadustele ja soovidele. Umbes samal ajal avaldas Greenpeace uuringu selle kohta, et laste ja imikute riietest, mida toodavad paljud suured rõivatootjad, on leitud ohtlikke kemikaale. Nende seas oli nii kiirmoe, spordirõivaste kui ka luksusrõivaste kaubamärke.

Uurimine kinnitas, et eriti ohtlike kemikaalide kasutamise ja nende taseme vahel olulisi erinevusi ei olnud. Väidetavalt võivad sellised kemikaalid organismis koguneda ja mõjutada hormoone. Katsed näitasid, et paljudes toodetes leidus ftalaate, mida kasutatakse plastiku pehmendamiseks. Ftalaadid on põhjustanud suurt poleemikat ja väidetavalt võivad need mõjutada kasvueas laste hormoone.

Samuti leiti per- ja polüfluoritud (PFOA) kemikaale, mis pidavat mõjutama reproduktiivset ja immuunsüsteemi. Loomkatsed on tõestanud, et need võivad põhjustada vähki. Samuti leiti riietest antimoni, mis on oma omadustelt väga sarnane arseenile. Teada on, et antimon põhjustab dermatiiti ja hingamisprobleeme. Sokkidest, jalatsitest ja spordirõivastest leiti fungitsiide, mida tuntakse organotoksiinidena. Nendega pidev kokkupuutumine võib kahjustada immuun- ja närvisüsteemi. Noore ja mureliku emana ning Londoni moekolledži magistriõppe lõpetajana pidasin enda jaoks loomulikuks seda, et loon beebiriideid looduslikest materjalidest, mis ei kahjusta lapsi ja imikuid ning on elegantsed ja alati moes.”

Tänaseks müüakse Bebe Organic kollektsioone 22 riigis läbi erinevate butiikide, e-poodide ja kaubamajade.

Kuulsamatest klientidest võiks nimetada Austraalia supermodel Miranda Kerr’i, Ameerika tõsielustaar Khloé Kardashian’i, Ameerika modell ja näitleja Brooklyn Decker’it, sarja Felicty staari Keri Russell’it, disainer ja instagrami staari Arielle Noa Charnas’i.

Lisaks on Bebe Organicu tooted jõudnud moeajakirjade VOGUE, L’OFFICIEL ja ELLE veergudele. Bränd osaleb igal aastal edukalt lastemoe messidel: Pitti Bimbol Itaalias, Playtime’il Pariisis, CIFFil Kopenhaagenis, aga ka New Yorgis kui ka Jaapanis.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena