Kaunviljad

Toiduained, mis sisaldavad palju lektiini (taimsed valgud, mis seovad süsivesikuid), võivad tekitada puhitust ja väsimust. Kui sinu kõht on pidevalt ebameeldivalt punnis, proovi hoiduda mõnda aega kaunviljadest ja vaata, kas seedimine paraneb ja puhitus väheneb. Kuidas vähendada lektiinide tarbimist, sellest saad pikemalt lugeda SIIN.

Suhkur

Jah, me nõustume, et väga raske on suhkrut täielikult oma menüüst välja jätta, sest lisatud suhkruid on paljude erinevate toitude sees. Küll aga on võimalik vähendada suhkrurikaste toitude tarbimist. Kui sa sööd vähem suhkrut, tähendab see, et sa tarbid vähem kaloreid ja see mõjub hästi, kui sinu eesmärgiks on kaalust alla võtta ja seeläbi ka kõhul olevat rasvavolti vähendada. Osadel inimestel põhjustab suhkur ka puhitustunnet, seega on igati mõistlik suhkru tarbimist minimeerida.

Valmistoit

Sa ei suuda valmistoidu söömisest loobuda? Sel on põhjus, need toidud ongi valmistatud nii, et sa tunneksid, et vajad seda aina rohkem ja rohkem. Sama on ka krõpsudega. Valmistoit on peaaegu alati väga ebatervislik ja kaloririkas. Pakendatud toit sisaldab ebatervislikke transrasvu ja ka hüdrogeenitud rasvu, mis ei mõju sinu organismile sugugi hästi.

Piimatooted

Piimatoodete kasulikkuse ja kahjulikkuse üle võibki vaidlema jääda, aga paljud inimesed on tunnistanud, et nende seedeprobleemid kadusid või vähenesid tunduvalt, kui nad hakkasid vähem piimatooteid tarbima. Sa ei pea neid täielikult oma menüüst välja jätma, aga kui tunned pidevalt puhitust ja ebamugavustunnet, siis proovi mõnda aega toituda nii, et jätad piimatooted välja. Vaata, kas näed muutust? Ehk on sul laktoositalumatus? Või pead midagi muud muutma?

Allikas: Poosh