Ettevõtte eesmärgiks on Fundwise'i kaudu koguda kuni 300 000 eurot. ALPAKA kaasasutaja Peeter Pappel märkis, et investeeringutega on plaanis kiirendada ettevõtte käibekasvu eksportturgudel, laiendada edasimüüjate võrgustikku, kasvatada otsemüüki lõppkliendile ning täiendada tootevalikut.

"Juba ettevõtte algusest 2007. aastal oleme külastanud sisustusmesse üle maailma, millest lähtuvalt oleme arendanud oma tootevalikut ja üha selgemaks on ka saanud ettevõtte märkimisväärne potentsiaal. Täiendavate investeeringute abil näeme võimalust suurendada otsemüüki ja saavutada kõrgemaid müügimarginaale, et kasvatada ettevõtte käivet järgneva kuue aasta jooksul ligi neljakordseks," ütles Pappel.

ALPAKA toodete hulka kuuluvad Eestis lõppviimistluse saanud nahatooted – padjad, vaibad, voodikatted, ning Peruu tehases valmistatud villatooted – mütsid, sallid, kampsunid ja pleedid, mille disaineriks on Itaalias õppinud andekas Eesti disainer Anni Ilves. Nii naha- kui ka villatoodete toormaterjal tuleb Peruust, kus asub ligi 90 protsenti kogu maailma alpakadest.

Villatoodangu eripära seisneb selles, et alpakavill on oluliselt soojem ja pehmem kui lambavill, samas on materjal üllatavalt kerge, sobib allergikutele ja on vastupidav välisteguritele. Kui villatoodete osas on mitmeid konkurente üle maailma, siis alpakade nahast pakuvad tooteid endiselt väga vähesed ettevõtted. "Võttes arvesse, kui haruldane on alpakanahast vaipade valmistamine, siis võib öelda, et oleme nende tootmises ühed maailma suurimad," sõnas Pappel.

ALPAKA on 2007. aastal loodud Eesti bränd, mille tooted on müügil rohkem kui 30 riigis üle maailma ja mille toodangust läks 2017. aastal ekspordiks üle 60 protsendi (2018. aasta prognoos on 80 protsenti). Peamised eksporturud on Saksamaa, Jaapan, UK, Prantsusmaa ja Holland, lisaks toimub müük ka USAsse, Venemaale ja Lähis-Idasse. Eestis on tooted müügil nii Stockmannis kui ka Kaubamajas, maailmas müüvad aga ALPAKA tooteid näiteks Unico sisustuspood Jaapanis, Wool Classics Londonis, Marina Home Dubais ja Saudi Araabias ning Fashion For Floors Monacos.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena