Naine teadis juba algusest peale, et soovib minimalistlikku ent julget ja ausat kleiti: "Lõike osas oli mul algusest peale arusaam, et soovin klassikalist lähenemist, millel oleks nii ees- kui tagapool sügav V-kaelus."

Vanaema Ahha kuldne brokaatkangas sai kokku Reeda leitud moetööstuse jääkidest pärit musta siidkangaga, millest valmisid alumise osa ülilaiad püksid. Aldo Järvsoo aitas vormistada kleidi ülemise osa.

Kuidas ühe kleidi valmimise juures kaks erineva käekirjaga disainerit kokku said?

"Reet teeb oma loomingus väga olulist asja, pannes rõhku taaskasutusele ja vanale uue väärtuse andmise näol. Aldo ja Taneliga on mul eriline suhe, imetlen nende käsitööoskusi ja ilumeelt, usaldan neid loojatena täielikult," põhjendab Yoko moeloojate valikut.

"Nii vahva oli selle kleidi saamislugu ja ma arvan, et ka mu armas vanaema Ahha oleks olnud rõõmus ja uhke, nähes oma nooruspõlve kleiti uuel kujul," lisab naine.

Praegu vajab maailm hädasti, et inimesed mõtleksid põhjalikult oma tarbimise ja tegude peale. "Selles peitub suur potentsiaal teadlikemaks otsusteks ja loominguks," ütleb Yoko.