Kodumaine rõivabränd tutvustab uudse kontseptsiooniga poodi, mis lubab ostelda ilma närvilise pingeta
Brändide eriilmelise käekirja seob kokku kureeritud väljapanek ja hubane poe atmosfäär, muutes ostlemise võimalikult koduseks.
„Soovime, et ennast stuudio-poeks nimetades, oleksime ka selle nime väärilised ehk edaspidi meil puudub kliendi ja teenindaja kontrast, meie ruumis saavad inimesed tunda ennast oodatuna ning olla poe keskkonnas ilma närvilise pingeta,“ kirjeldab muutusi Ellen Richardi kontseptsiooniarendaja Andreas Kübar. “Samuti on oluline teiste disainerite kaasamine, et pakkuda kliendile võimalust kohe stiliseerida ning et noored loomeinimesed aitaksid ühiselt tegutsedes üksteisel järgmisi samme astuda.”
“Enda stuudio-poe unistus on olnud juba aastaid, kuid et me nii toreda kamba kokku saime, on vaid lisaboonus nii meile kui meie klientidele,” lisab rõivabrändi disainer Kristi Pärn.