FOTOD | USA asepresident Kamala Harris langes kriitika ohvriks, süüdlaseks üks must sviiter ja pükskostüüm
(18)Kamala Harris langes hiljuti kriitika ohvriks, sest kandis Itaalia moemaja Dolce & Gabbana musta sviitrit ja pükskostüümi. Luksusbränd on mitmel korral ajanud inimestel harja punaseks rassistliku loomingu ja reklaamkampaaniatega, vahendab The Guardian.
Värske asepresident kandis lõunatades president Joe Bideniga lihtsat puuvillast Dolce & Gabbana sviitrit ja sama moemaja pükskostüümi USA riigikassa sekretäri Janet Yelleni ametisse vannutamisel ning see jäi silma populaarset Instagrami kontot Kamala’s Closet pidavale Vittoria Vignone’le, kes uuris, kas tegemist oli Kamala meeskonna apsakaga.
“See on võimalik, aga samal ajal ka uskumatult lohakas,” kirjutas Vignone Instagrami videotes. “Nad suudavad ja peaksid olema paremad, eriti pärast möödunud nädala triumfe. Selle ajastus kohe peale seda, kui ta ametisse astumisel kandis vähem tuntud Ameerika tumedanahaliste disanerite loomingut, on inetu, olenemata sellest, kuidas seda vaadata.”
Harris kandis ametisse astumise tseremoonial ja hilisematel pidustustel kolme tumedanahaliste poolt juhitava brändi loomingut: Pyer Moss, Christopher John Rogers ja Sergio Hudson.
“Keegi peab tõsiselt rääkima tema meeskonnale Dolcest ja nende probleemidest rassismiga,” kirjutas üks postitusi kommenteerinud Instagrami kasutaja. “Ma olen üllatunud, et ta nende loomingut kannab.”
Vignone kritiseeris ka Kamala otsust kanda esimese töönädala jooksul nii mitmete kallite moebrändide loomingut ning arvas, et asepresident võiks hetkel piirduda vaid Ameerika päritolu disaineritega. “Tema ja ta meeskond peaksid hoolima mõjuvõimust, mis nende valikutel on,” kirjutas ta. “Ta võiks näiteks toetada väiksemaid ja taskukohasemaid ettevõtteid.”