KUULA | Moedisainer Oksana Tandit on online -kaubandusse suhtes skeptiline: disaineri ja kliendi vahetut koostööd ei asenda ükski tehniline lahendus
(5)Kuigi disainer töötas eelmisel aastal kontaktide minimeerimiseks välja “virtuaalse proovikabiini”, tunnistab ta, et vahetu kontakt on moevaldkonnas ülioluline. “Praegu jääb puudu just kontaktidest ja emotsioonidest; eelistame alati võimalusel klientidega päriselt kohtuda.”
Oksana Tandit nendib, et kriisiaasta on sundinud igat ettevõtjat peeglisse vaatama ja endalt küsima, kas nende tegevus ja valdkond on ikka õiged: “Kas need on ikka minu jaoks? Mida ma veel oskan? Kas peaks midagi juurde õppima? Need on väga olulised küsimused. Toime tulevad need, kes ei karda muutusi, usuvad iseendasse ja mõtlevad positiivselt.”
Kuula podcast’ist edasi, kuidas on aasta Oksana Tanditi moemajas möödunud, milliseid muudatusi toob disaineri hinnangul kriis Eesti moeellu ja milliseid mõtteid mõlgutab ta tuleviku osas.