KUULA | Mis saab populaarsetest Eesti rõivabrändidest ja kas Baltika enam meesterõivaid ei pakugi?
Kippak töötab Baltikas aastast 1997. “Võin öelda, et kasvasin Baltikas suureks. Läksin Baltikasse peale majandusõpinguid raamatupidajaks. Oli aeg, mil Baltika hakkas muutuma tootmisettevõttest jaekaubandusettevõtteks ning loodi kaubastaja positsioon, mida mulle pakuti. Kuna olin numbrites tugev, võtsin selle väljakutse vastu.” Järgnesid erinevad ametikohad, millest kõige pikem kogemus Mosaici brändijuhina.
Viimased paar aastat on toonud Baltikale palju muutusi. Lihtne ei ole olnud, tunnistab Kippak. “Kui sa armastad oma tööd, annad oma parima. Ja pead olema avatud uutele olukordadele. Võtmesõna on kohanemisvõime. Ma ei karda muutusi – need on väljakutse. See on ka põhjus, miks nii kaua seal olnud olen – põnev on!”
Koostööst Baltika uue juhiga, kuidas on Eesti moemaailm pea veerandsaja aasta jooksul muutunud, milliseid muutusi on toonud moetoodete tarbimisele koroonakriis, stiilist ja paljust muust kuula edasi juba podcast’ist!
Podcast on salvestatud 2021. aasta juunikuus.