Gerda Milleri moemärgi esimesed T-särgid ja pusad valmisid mustade ja valgetena, sest ühelt poolt on tegemist populaarsemate värvidega nii T-särkide kui pusade puhul, teisalt on siin taga praktiline ametialane põhjus. Nimelt kannavadki meigikunstnikud peamiselt musta ja nii sai Miller oma värsket loomingut ka ise testida. Puhtaid toone armastav naine aga kinnitab, et lisaks mustale ja valgele ei saa välistada tulevikus ka teisi värvitoone ning muid moeesemeid. „Juba praegu saab näiteks dressipükse ette tellida,” lisab ta.

Gerda Milleri moebränd

Kõiki Gerda Milleri moeesemeid kaunistab autori loodud brändile omane luukerelogo. „Mulle on luukered lapsest peale meeldinud ning need on saatnud mind läbi elu,” selgitab naine. Enda üllatuseks avastas Miller, et ka paljud tänapäeva lapsed on suured luukerede austajad ning sellest küpses idee hakata pakkuma tooteid ka neile. Nii ongi hetkel valikus lisaks tavapärastele täiskasvanute suurustele T-särgid 7–8 ja 11–12 aasta vanustele lastele, peagi on lisandumas ka väiksemad numbrid.

Ühes esimeste toodetega valmisid Gerda Milleri moemärgi pilkupüüdvad kampaaniafotod, mille jäädvustas Krõõt Tarkmeel ning stilistika eest vastutas Marion Laev. Loovjuhtimise ja loomulikult ka meigikunstniku ülesanded jäid Gerda Millerile endale.