FOTOD | Kas selline ongi e-poodides ostlemise tulevik? Luksusbränd Gucci müüb tosse vähem kui 10 euro eest, aga vaid ühel tingimusel
(44)Itaalia luksusbränd Gucci, mille tooted on muidu müügil sadade ja tuhandete eurode eest (tossud vahemikus ca 400 kuni 900 eurot), müüb nüüd ka botaseid, mille eest ei ole vaja maksta rohkem kui kümme eurot. Siiski, seda kõike vaid ühel tingimusel: kanda saab neid vaid virtuaalselt.
Moemaja töötas koostöös Valgevenes asuva moetehnoloogia ettevõttega Wanna välja Gucci esimesed digitaalsed ketsid, mida saab kanda läbi liitreaalsuse luksusbrändi äpis, vahendab Daily Mail.
Olles tossude — kõrge sääreosaga ererohelised ja roosad — eest tasunud, tuleb vaid kaamera suunata jalgade poole ja need ilmuvadki kasutajale jalga.
Nii Wanna kui ka Gucci äppides on võimalik kasutajatel proovida virtuaalselt ülejäänusid tosse tasuta. Botased on disaininud Gucci loominguline juht Alessandro Michele ning need on nii Wanna kui ka Gucci esimesed virtuaalsed jalanõud.
Wanna teeb ka koostööd Puma, Reeboki ja Farfetchiga, võimaldades moesõpradel proovida tosse virtuaalselt jalga enne, kui nad nende eest raha välja käivad ja koju tellivad. Ettevõtmise looja ja tegevjuht Sergey Arkhangelskiy usub, et seda tehnoloogiat ootab tulevikus ees kasv ja peagi võtavad selle omaks mitmed poed.